<micke>
#647, Supermoto S1.
- Gick med
- 20 Aug 2004
- Hoj
- Cb 985 Café-racer bygge, SXS 300 -07 Motocross, Kxf 450 -09 Supermoto, Minimoto 49 cc
Hmm, ALLA tips uppskattas, men såna där tingest faller mig nog inte direkt i smaken, ser ut som nå honda "patent"?
Update:
Spacklat å slipat, spacklat å slipat nu i en dryg vecka! Grundfärg lagd, slipgrund lagd, ska väl börja våtslipa smått som smått snart.
Tips på färgkombinationer???????? Kom med input please! Även färg, förslag på ram, sving gaffelkronor o.sv.
Lite inne på Hrc tema med en vit "nummer"plåt bakpå cutsen, blir snyggt, men vet inte om jag är rätt man för att lackera flerton med maskkeringar o.sv!
Alternativt är samma kulör som det var på tanken. En vit stripe i mitten rakt över hojen och vita nr. plåtar bakpå cutsen.
Snyggt det med, men lite tråkigare kanske....
Update:
Spacklat å slipat, spacklat å slipat nu i en dryg vecka! Grundfärg lagd, slipgrund lagd, ska väl börja våtslipa smått som smått snart.
Tips på färgkombinationer???????? Kom med input please! Även färg, förslag på ram, sving gaffelkronor o.sv.
Lite inne på Hrc tema med en vit "nummer"plåt bakpå cutsen, blir snyggt, men vet inte om jag är rätt man för att lackera flerton med maskkeringar o.sv!
Alternativt är samma kulör som det var på tanken. En vit stripe i mitten rakt över hojen och vita nr. plåtar bakpå cutsen.
Snyggt det med, men lite tråkigare kanske....
Vad tror du om dessa hjul?
Lite märkligt med dessa inkapslade skivor, vet inte hur man skall se på det. Blir ju lite "trumbroms-feeling", vilket jag tycker är rätt, samtidigt riskerar du att det kommer se lite väl hi-tech ut i förhållande till det övriga. Iofs inte värre än andra "kåmstarhopnitfälgar"... 18/18 var det i varje fall, vad jag kan se.
Tror det skulle kunna bli fräckt, vilket inte spelar någon roll förstås. Borde bli billiga.
http://www.blocket.se/vi/21134865.htm?ca=23_11_s
Bifogat
Last edited: