var så svårt och förklara så jag gick ut och tog ett kort. vid dom 2 pilarna har jag slipat och ska ta lite till. andra sidan gick däcket på så det kan inte vara långt ifrån nu.
Hoppas du inte slipat för mycket bara
kanske lämna på svarvning så inte de bli för ojämt=obalans.
ska de va nå slang så får du ju inte slipa för långt ut.
kanske mäta en 18 tums mc fälg o bilfälgen om de skiljer nån mm.
jo. jag funderade på och svarva den men då förstör jag ventilhålet. jag tror inte det blir obalans. det är ganska jämt slipat. slang funkar inte med sån här däck o fälg. annars hade det varit enklare och trycka ut den med slang.
Jag hade nog valt ett stadigare material!Har vinterservat den andra hojen så jag har inte haft så mkt tid med bygget. Men nu funderar jag på att börja med enkelsvingen.
Håller denna tro?
Däck nr:2 gick ju inte så bra. idioterna pumpade i 7kg när det sista av däcket inte gick ut. sen small det som faaaan.
nån som vet hur mkt man törs pumpa i utan att det blir så här. jag sa att jag inte kommer betala den här sen gick jag.
nytt däck är beställt. men nu byter jag gummiverkstad.
jag o en polare skulle stretcha på ett scooterdäck på hans quad, vi körde i startgas eller vad de va i däcket o tuttade på o det kröp ut tack vare vakumet som blev
kan jag förstå =), men du hade ju kunnat prova med däcket på en annan fälg av samma dimension först o se om de funkar, jag menar du har ju redan dratt itu 2 däck
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|