Bra bild som vanligt, men om den ska funka som teaser ska du kanske leta upp en annan modell en den som som sitter på nu vaBilderna är skickade till Jörgen!
Här kommer en teaser. "öööööörn öööörn "
Bra bild som vanligt, men om den ska funka som teaser ska du kanske leta upp en annan modell en den som som sitter på nu va
Just kidding, looking good (biken alltså)
Bra bild som vanligt, men om den ska funka som teaser ska du kanske leta upp en annan modell en den som som sitter på nu va
Satt o snöade in på din tråd. Är verkligen ingen HD-människa men din hoj verkar bli riktigt go! Coolt stuk! Med dryga 100 pollar så lär den ju kunna bitas också Hoppas du får ut den snart // eppe
Bilderna är skickade till Jörgen!
Här kommer en teaser. "öööööörn öööörn "
Jaha, det är så man gör om man ska ta bilder på en harley med framhjulet i luften...
Bygget ser ut att hålla bra finish hela vägen, skönt att det gick fort att fixa kopplingen.
Jag sålde HD delar i dag på jobbet, en snubbe kom in och inventerade lådan med skruvnippel, han var bara en skruvnippel ifrån uppstart, det ser inte ut att vara mer kvar för dig.
(EDIT) Det var en fördjävligt ludermässig dragning av hastighetsmätarwiren...
Jaha, det är så man gör om man ska ta bilder på en harley med framhjulet i luften...
Bygget ser ut att hålla bra finish hela vägen, skönt att det gick fort att fixa kopplingen.
Jag sålde HD delar i dag på jobbet, en snubbe kom in och inventerade lådan med skruvnippel, han var bara en skruvnippel ifrån uppstart, det ser inte ut att vara mer kvar för dig.
(EDIT) Det var en fördjävligt ludermässig dragning av hastighetsmätarwiren...
Den här är fin också. För jag känner nästan på mig att även du gillar rockabilly broder.
http://www.youtube.com/watch?v=2WOzCOCbwXk
Klart man gör...
Hur mycket fick du ge när du köpte av den killen tanken?
Sorry, my badTitta snett upp till höger ditt straighta as, det sitter en pudding i din smak på Mach III:an.
/J
Jag trugar mig för överheten Now were talkingHär är hon i helfigur, tom motorbögen kröker rygg och tillbedjer Miss Twostroke
/J
Den kommer att fetfunka på hojenDen första bilden är tagen efteråt, när jag monterat den tändkåpa en kompis tog med sig hem från USA som en överraskning! Jag föll för den direkt trots jag är emot gravyrer och döskallar på en hoj som ska se ut som 70-talsrejs. Det är ju coolt med just en joker när man har 883-tankdekaler på en tank som försåtligt sitter ovanpå en 1640-motor tyckte jag, dessutom plockar ju den svarta fonden upp det svarta i hojen
Här är det nya framskivenavet som Acke tillverkat åt mig. Jag har ju varit trogen medbringar-kund hos ISR genom åren eftersom min vibrerande 1200-motor slitit upp medbringarna var femhundrade mil pga av vibrationerna. Acke har dock svarvat till detta prototypnav åt mig där ni kan se att det sitter O-ringsförsedda dämparelement mellan medbringarna. Jag kommer att bli testpilot för detta nav eftersom Acke hävdar att jag har den mest skakande HD:n i monarkin.
Jag passade även på att låta Acke renovera min främre fyrkolvare och min bakre tvåkolvare när jag ändå var där. Det är en ynnest att ha den mannens förtroende!
Det blir du och en Fatboy-03 som prototyp testar dessa skivor, det monterades såna fram och bak på en hos oss för några veckor sen. Tanken var att han skulle ha dubbla 320 skivor med sexkolvsok fram samt ett sex kolvs bak
Nu blev det bara en sexkolvare fram och det var nog bäst så....
Men jag tror inte det blir något större test på Fatboy'n, det är sån variant med flashig lack och MYCKET krom och bromsarna slits ju inte så hårt när man cruisar Sveavägen fram och tillbaka
Grymt fina skivor var det iaf!! Dessvärre har de vi monterade säkert redan rostat bort vid det här laget, med tanke på hur mycket man stog och dreglade och beundrade de....
/Björn
Fan, du får ju inte gå och bli klar med din hoj innan jag är klar med min..
Jäklar, du spar inte på krutet, detta är ju ren pörr
// Linus
Hmmm...Jag blir mer och mer sugen på att tvinga dig att bjuda på lite garagekaffe och förevisa den dopade och fettsugna Sothoran....Nån kväll i veckan?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|