Glöm inte bort mig.. Jag är gärna med och myser..Jag väntar på leksak, när jag fått den kommer jag mer än gärna Om du bjuder på kaffe
-@
Glöm inte bort mig.. Jag är gärna med och myser..Jag väntar på leksak, när jag fått den kommer jag mer än gärna Om du bjuder på kaffe
-@
Glöm inte bort mig.. Jag är gärna med och myser..
får man också komma å kika Jörgen?
om d1ce behagar åka när man är ledig
Jag väntar på leksak, när jag fått den kommer jag mer än gärna Om du bjuder på kaffe
-@
Glöm inte bort mig.. Jag är gärna med och myser..
får man också komma å kika Jörgen?
om d1ce behagar åka när man är ledig
Jag kör timtaxa, skicka över fakturaadressen först så ska jag fundera på det.
-@
Vad är det du har beställt som är så dyrt att du börjat jobba med hela kroppen?Jag väntar på leksak, när jag fått den kommer jag mer än gärna Om du bjuder på kaffe
-@
Nu är du kryptisk
Kan inte tänka mig att ens du är desperat nog för att öppna slungan i jakten på en egen hackspett. I synnerhet inte som du är rospigg
Säg vad det är du beställt nu din illbatting!
När blir första uppstarten? är den på torsdag är jag tokPÅ!
Se där ja, de händer saker...
Tack!
Ja det är ju världens bästa Karlsson och världens bästa hojmärke i symbios
Eller hur var det nu..
/J
Bert Karlsson konkurerar nog ut dig där o hojmärket kan man bara göra åt
Hörru lillebror!! Det finns bara en Karlsson som är större än mig, och han bor också högt bland takåsarna i Vasastan i en liten lya full av ångmaskiner. Så det så!
Vi tog faktiskt den där bilden för att trigga dig med Andreas! Kom upp tills Stockholm så ska jag och kolvångmaskinen rosta din 600 vid vilket rödljus du vill!
Ne nu måste jag sova, det gick inte så bra att somna igår, så jag har inte sovit sedan i lördags, pust och stön.
Natti
/J
Så går det när man festar till timmarna 12, och 05 på morgonen... Jag m fl värmdötaxi sluskar brukar ju stå vid katarinahissen, å se ett å annat, eller för den delen få körning från trakten, någonstans.det gick inte så bra att somna igår, så jag har inte sovit sedan i lördags, pust och stön.
/J
Så går det när man festar till timmarna 12, och 05 på morgonen... Jag m fl värmdötaxi sluskar brukar ju stå vid katarinahissen, å se ett å annat, eller för den delen få körning från trakten, någonstans.
Men ska jag vara ärlig, så tror jag att jag lär se andreasno vid patte på söndagar, innan/före man ser dig
om du gör ett besök i kungliga hufvudstaden, å räknar med hemgång mån morgon, brän dina sista slantar på "patte" sön kvällen / natten mot måndag, där hittar du dina förbjudna drömmarJag vet inte vad patte e
Jag undrar nog om hon inte kan starta redan imorgon! Jag ska bara fininställa tändläget. Sedan ska hon nog kunna gå att provstarta på lyften! Du är ju välkommen när du vill, bara att ringa! Men jag startar den igen för dig och din kamera när du har tid annars, så satsa på plugget du om du har mycket att göra!
Drar lite uppdatering för de övriga nedan!
/J
Mvh
J
....men jag va ute o körde min idag
Så går det när man festar till timmarna 12, och 05 på morgonen... Jag m fl värmdötaxi sluskar brukar ju stå vid katarinahissen, å se ett å annat, eller för den delen få körning från trakten, någonstans.
Men ska jag vara ärlig, så tror jag att jag lär se andreasno vid patte på söndagar, innan/före man ser dig
Ok, torsdag och framåt är jag ledig. Jävla massa nationella prov och skit nu
Jag vet inte vad patte e men antar att du ska ha smäll för dedär i vilket fall
O du lyssnar ju inte på msn så jag säger det här med så kanske du fattar, JAG VILL INTE ATT DU SKICKAR DINA NAKENBILDER TILL MIG, du har lika liten (chans) som Jörgen
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |