Skrotnisse och Dr Bike! Jag fann felet idag:
Den typ av filter jag hade monterat saknade, till skillnad från mot vad jag trodde, intern överströmmare. Så oljetrycket skenade helt naturligt mellan pump och filter när motorn var nystartad och oljan seg. Jag bytte till modernare filtar av annan typ jag hade i skåpet (där jag säkert visste att det fanns överströmmare). Då vart trycket helt normalt. Denna provkörning filmade fö Cyrén som var i garaget då. Så själva motorn blev tack och lov inte föremål för det höga trycket! Puh
/J
Ok, nu vågar jag inte besöka den här tråden längre.
-@
Ok, nu vågar jag inte besöka den här tråden längre.Jobbar lite med filmen...Jörgen pillade upp throtteln
-@
Nu är filmen klar! Ni kommer få se allt ifrån pillande på throtteln ( ) till pillande på throtteln ungefär .
Måste dock höra med gaylord innan jag slänger upp den
Mähh! VISA dig inte här förrän filmen ÄR uppe!
Här ser man DIN signatur och TROR att jaja nu är det videodax!
Portar du min topp kan du få en exlusiv förhandsvisning!
Efter hur ni talar i gåtor i denna tråd så undrar man ju vad som avses med att "porta toppen"
Efter hur ni talar i gåtor i denna tråd så undrar man ju vad som avses med att "porta toppen"
Såklart din topp portas... "eeey maaan 600 dollaaaarz... half prize for u maaaan, 400!"
Nu är filmen godkänd av maestro, ljudet saknar lite bas men skruvar ni upp volymen får ni nog lite yrsel ändå!
Great news!
Då kanske motorn kommer hålla sig tät oxå
Nåväl. Det ska inte vara lätt här i världen...
/J
Nu är filmen godkänd av maestro, ljudet saknar lite bas men skruvar ni upp volymen får ni nog lite yrsel ändå! Jörgen står för musikval och till stor del för filmideén. Det kommer nog lite fler filmer framöver när den sothoran är redo för gatan!
http://rapidshare.com/files/31995677/JK_s_s_s_1640.wmv
De som vill donera pengar till en bättre mikrofon kan skicka PM!
Nej, men det här blev och gjorde du fet-bra
-@
Nu är filmen godkänd av maestro, ljudet saknar lite bas men skruvar ni upp volymen får ni nog lite yrsel ändå! Jörgen står för musikval och till stor del för filmideén. Det kommer nog lite fler filmer framöver när den sothoran är redo för gatan!
Tack! Nästa gång du kommer på garagebesök ska jag se till att ha mjölk till kaffet! (inte felköpt fil)
/J
Menar du att det var mening med mitt inlägg?
Premiär!
Lever jag länge på.
Tack! Nästa gång du kommer på garagebesök ska jag se till att ha mjölk till kaffet! (inte felköpt fil)
/J
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |