Tack! Ja nu borde det fästet vara Harley Proof. Det är den högsta vibrationstålighetsklassningen i hela världen. Finns inte ens en mil spec eller Nato-standard som slår Harley Proof.Välgjort, snyggt, prydligt och genomtänkt! Två tummar upp!
Tack ! Jo det finns faktiskt en hel del sportster originaldelar. Mycket är även bakåtkompatibelt. En sportster originalmotor skulle tex gå att återmontera.Sjukt läckert bygge! Finns det något som är kvar från orginalhojen?
Väldigt trevlig tråd att följa. Vilket bygge alltså.
Tack! Ja nu borde det fästet vara Harley Proof. Det är den högsta vibrationstålighetsklassningen i hela världen. Finns inte ens en mil spec eller Nato-standard som slår Harley Proof.
Tack ! Jo det finns faktiskt en hel del sportster originaldelar. Mycket är även bakåtkompatibelt. En sportster originalmotor skulle tex gå att återmontera.
Det setupen hade du nog somnat av nu
Sagolikt snyggt jobb!
Riktigt fint !
Du Jörgen på tal om torpedbåtar.
Jag var ute med farsgubben när jag var mjölktand
på en teststation för torpeder, Långnabba tror jag den hette.
Vi sköt cigarrer ur tuber både under och över vattnet.
Är det någon station du varit inbland i med tanke
på din torpedbåtstjänst ?
Tjusigt som vanligt!
Tack! Jag följer din tråd också, det är spännande att se den komma samman!
Tack! Ja jag ska prata med Cyren eller ngn annan om jag kan få hjälp med en film när allt är iordning.Så jäkla nyfiken på att få se film på ditt monster in action. Kommer bli kopplat till tv:n med surroundet påslaget =)
Kul att du tycker det, förhoppningsvis reder du ut detta bygge utan lika många motorombyggnader som jag haft hittills.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|