tarmac
Med lem
GSX1300R då.
Högst troligt enda gången jag kan rätta dig när det kommer till motorcyklar.
Man får passa på
GSX1300R då.
Bra med knacksensorn Harley original lägger en ström på stiften direkt efter tändning och på så sett känner av joniseringen? är ej hundra på hur det fungerar men reglerar tändningen så inte spikningar uppstår ( tror det är en Saab uppfinning) Knacksensorer är åldrat jänke system även om det funkar, Thundermax sprutet jag köpte o installerade har varken eller så tändmappar får justeras efter öra
Inser nu vilket unikum jag är. Åkte tillsammans med dig på en gruppkörning i oktober 2006 (när kjecop var med). Sedan dess verkar du ha meckat. Ser fram emot en ny gruppkörning och att få lyssna på Sothorans nya basröst.
Ajaj, jag som var så stolt över att känna till GSX1300GSX1300R då.
Högst troligt enda gången jag kan rätta dig när det kommer till motorcyklar.
Man får passa på
Svårstartad?
Ajaj, jag som var så stolt över att känna till GSX1300
Jag vet inte hur det är nuförtiden, allt ska ju vara instant. Själv har jag böcker hemma. Helt ström- och nätverksoberoende tingestar...och en helvetes massa sidor. Rätt fränt. Prova det!Jag måste erkänna Jörgen, att jag aldrig har varit inne på din byggtråd innan. Men 153 sidor? Och hur i helvete har du tänkt om det kommer in nya, nyfikna läsare? Dags att bryta kanske? Ny tråd= lätt sammanfattning=och vips=massa nya läsare! Bara en tanke, för inte i helvete att jag läser igenom 153 sidor.
Du börjar bli gammal JK
Jag måste erkänna Jörgen, att jag aldrig har varit inne på din byggtråd innan. Men 153 sidor? Och hur i helvete har du tänkt om det kommer in nya, nyfikna läsare? Dags att bryta kanske? Ny tråd= lätt sammanfattning=och vips=massa nya läsare! Bara en tanke, för inte i helvete att jag läser igenom 153 sidor.
Tack för alla vänliga ord!Varje rad är värd att läsa. Detta är en av de få trådar jag ens läser på sporthoj.
Vid närmare eftertanke borde det gå spons från både HD och denna sidas sponsorer direkt ner i Jörgens ficka!
Snyggt! Det är många grejer på ett spett... Tidsödande.
Tack! Motortorpedbåtarna har en mycket speciell plats i historien! Vad kul att få meka med den! Jag har själv en Meteor (27liters V12) i garaget, som vid högtidliga tillfällen används i att utbilda grannarna i motorkultur...T46 konkurrerrar också om min tid nu. Tillsammans med resten av maskingänget håller jag på och avkonserverar och driftsätter maskineriet där. Blästring och gapning av alla 126 tändstift, tvätt av oljesilar och filter osv...
Men nu ska jag iväg till en fredagskväll i garaget, det ska bli skönt.
Jag är imponerad av takten och den chassietekniska nivån på ditt bygge! Min hoj är ju en traktor vid en jämförelse
Det var roligt att få bekräftat! Jag tror jag har sett en dylik uppstartvideo på SH med din motor.Tack! Motortorpedbåtarna har en mycket speciell plats i historien! Vad kul att få meka med den! Jag har själv en Meteor (27liters V12) i garaget, som vid högtidliga tillfällen används i att utbilda grannarna i motorkultur...
Tja, vi har väl planerat för lite olika användningsområden kanske?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|