_Johansson_
Storfräsare
Jupp, jag brukar köra på Mantorp, eller försöka
I år ska jag banne mig gå fram och handhälsa istället för att bara stå och glo på hojen din som jag gjorde ifjol.
Jupp, jag brukar köra på Mantorp, eller försöka
I år ska jag banne mig gå fram och handhälsa istället för att bara stå och glo på hojen din som jag gjorde ifjol.
Blir inget bikeweekend för mig, men du tittar kanske förbi veidec i mantorp i sommar?
http://www.grapheine.com/bombaytv/movie-uk-bc8a38c39818c1a6447038b554bd8f3b.html
Det tycker jag, vi har ju öppen depå i dragracing just för det samma, har du tur/otur så får du hjälpa till att skruva också
Du verkar ha lite för mkt fritid...
Kommer inte skruva nå turbohoj på 3v (2v rehab till + 1v race i finland(om jag håller ihop ))så då borde jag vara ute ur leken, eller...?
Pucken
Bladedge
Du verkar ha lite för mkt fritid...
Kommer inte skruva nå turbohoj på 3v (2v rehab till + 1v race i finland(om jag håller ihop ))så då borde jag vara ute ur leken, eller...?
Pucken
Bladedge
Där jag kommer ifrån så kallas det där dåliga ursäkter !
Kan lugna er med att min kära har köpt en cbr 600......i byggsats.
Den ska också plockas ihop så hon får byta sin nuvarande hoj.
Herr Anderssons hjälp kommer nog mest vara i form av glada tillrop typ:
Va fan gör du nu för galet !!!
Nej då lite bygghjälp kommer jag behöva.
Hans bromsbänk är så jävla fin så nu vallfärdars det hojar från alla håll.
Det låter bra det!
Och jag skulle precis gå in i garaget, när linda tutade, så jag gick vilse i skogen hela helgen
Då har alla skyllt ifrån sig lite, så nu är det bara o sätta igång. Förlorarna får bju vinnarn på öl vid första bästa sammankomst, funkar det?
Så här såg det ut idag.
Fan du har väl alla delar klara?
Jag måste få dit dumpen i plenumet, adaptern till oljefiltret, cirkulationspumpen till ic och fan vet allt.
BTW hur blir det mer ditt kåperi ?
Kommer du sitta och hosta glasfiber som mig och Noc eller kör du naket !
Jag har ju redan lovat att bjuda på öl när ni kommer upp? Ska jag tolka det som att jag redan förlorat?
hej
det kommer att bli riktigt riktigt fint,när man har slipat med alla papper och kör med polertrissan o ser glansen vilken belöning man får då är det svårt att släcka ljuset i garaget och gå hem
p.s prova besiktningsstationen i aröd göteborg här är mitt kontonr
9174-842 435 221-0
hej
start till helgen man kanske skulle komma förbi o hälsa på,vilket jobb du har laggt
utmaning Problematik i stil med, jag behöver fyra likadana skruv men kan omöjligen hitta mer en tre
Om man lägger alla bultar o muttrar samt små prylar i en uttorkad färghink samt sprider ut alla större delar i ett stökigt garage och sen väntar man 6 veckor in man återmonterar hojen, vet ni vad man har då?? -en utmaning
Ser bra ut det här, inte långt kvar nu.
Du som kan guida en kanonfull norrlänning via telefon en tisdagskväll att hitta porrbutiker i Göteborg lär ju inte ha några större problem med att hitta rätt på några skruvar i en färgburk...
Kanonfull??? Bara 2-3 öl sa du ju!
Problematik i stil med, jag behöver fyra likadana skruv men kan omöjligen hitta mer en tre
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|