Sådärja! Trevligt ljud! Kul med turbovin...
Kan även meddela att om man polvänder pumpen så pumpar den hemskt lite åt rätt håll...
Öka!
Vad kör ni på för olja i era turbospisar? jag kör på castrol gps 10-40w men vet ej om den är den bästa för ända målet
Ser bra ut
Angående oljan så är ju just castrol gps känd för att ge problem med slirande kopplingar. Lär ju inte bli bättre med turbo
Vilket märke på biran ska jag köpa !
Grattis madderfakker !
Lugn o fin jag har ju inte börnat än
Du kommer få tanken i skallen många gånger !
Beträffande pilsnern så kommer jag först slänga ihop min nyinköpta cbr 600 "SJ-Pall edition" måste ha något att åka på.
Kawwan blev visst också såld av bara farten.
Hitta nu felet och börna sen hela vägen till Hufvudstaden.
Hur kunde du gå med på att köpa en hoj i SJ-pall idiotin till frugan, du har väl pyssel o papp så det räcker
Hufvudstaden, mjaa.. Du kommer bara tutlura bort mig
Mer hår än folkvett
Men nu tror jag att jag har kommit på det.
Tryckslangen till membranundersidorna är 17mm grov o ca 50cm lång. När dumpen öppnar skall den volymen evakueras igenom ett 6mm hål i nippeln, det tar nog lite tid vilket gör att trottlarna nog inte går ner ordentligt när gasspjället stängs. Men det är bara mina 50cent. imorgon får jag se hur fel jag har
det var inte kul alls lider med dig gjorde samma grej som du me tanken satte upp den på ramen på snedden för att slippa ta bort bränsleslangarna,tittar bort lite för att i ögonvrån se att tanken åker över och dammar i dumpventilen med ett riktigt fullt jack som resultat av den övningen
Jag vill läsa imorgon att den den går som kulor o krut så at nya tag tills imon
Kulor o krut? -Den hör man inte var dag.
Otur & otur, njaa.. Tappa tanken beror på lathet o nonchalans och överflöda motorn pga en vikt returslang är oxså klantigt.
Skulle behöva en "turbodrill sergeant" o läxa upp oss fuckon, så man inte gjorde så enkla misstag hela tiden
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|