Idag togs premiärturen!!
...................på vattenbuffeln Men den gick fint iaf. Jag blev påmind av Wachen's tråd om att tysta yoshimura pipa, att min egna yoshipipa hade 107db i besiktningen förra året. Så jag svarvade min egna db-killer. Nu låter den mindre som "hell on wheels" och mer som "gud vilken söt liten motorcykel"
View attachment 306668
View attachment 306669
View attachment 306670
För övrigt rör det på sig rätt bra.
Målsättningen är att åka turbo den söndagen vid 1 maj när storfrämmat från östersund dyker opp på sugbusa o raket i arslet. Guess who?...
Är det fler turbopiloter som vill gasa så är ni välkommna. jag bjur på käk, grov lögn o bärs.
Gixxerkepsen kastades åt helvete så det blir orginalstänka med lite innovativ stagning, eftersom den är gjord för att sitta på ikke usd gaffel
View attachment 306667
Danny trejo har min tändningsnyckel o soppatank så det blir showdown in little torslanda i lördagsgryningen. Det blir till att sätta hårt mot hårt
[YOUTUBE-ID]DCzvME2x6RY&feature=related[/YOUTUBE-ID]
vs me
[YOUTUBE-ID]1KWKdTjQJZ8&feature=related[/YOUTUBE-ID]
Överlever jag hoppas jag på uppstart i helgen.
Vevstaksprojektet smyger sakta framåt idag lämnade jag över dem till planslip killen samt beställde dia20x500mm jm7 bronsbussnings material endast 500 spänn
Jag vill oxå ha en söt motorcykel när busan ska besiktigas ,då kanske farbröderna på svensk bilprovning tycker "Hä änt nå å bry säj i "