Bushido
Skånsk Säckpipsninja
- Gick med
- 9 Sep 2006
- Hoj
- HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Don't you worry, Bushido. Björne will live to see another day.
Tack för bilden det hjälpte!
Det har varit berg o dalbana sista dygnet utan dess like.
Igår plockade jag ner förgasarna 2ggr och tog med dem till jobbet för ultraljudstvättning.
Naiv o oerfaren frågar jag trådgnistkillen vad han brukar köra tvätten sin med för medel.
-Jag har ingen aning. Jag köra på det som är i den här dunken.
-ok, det blir nog bra, svarar jag
I med skiten och på med 80grader i temp och vänta en halvtimme.
Döm om min förvåning när jag öppnar locket och ser att murphy skickat hela bryggan tillbaka till 1800-talets falukoppargruva!
Alltihop blev falurött o oxiderat nåt så in i bänken.
-Vad tar jag då för lärdom av det?
-Ingen, givetvis!
Ur med medlet i med en hink "fettoff" (En produkt som jag tänker kränga dyrt i min framtida plastikkirurgi klinik i Hollywood, reds anm)
Och på med full kräm i en halvtimme.
-Ha, ha!.Där fick du allt så du teg!
-No i didnt!, sa murphy
Då hade fanskapet skickat hela helvetet till sjösättningen av regalskeppet vasa och låtit bryggan ligga på botten i 333år
Man kunde till och med se vart Bellman hade besudlat sin luta o slått en piss på bryggan.
Oxiderad röd flammig o dränkt i ett vitt slime och vitt ulligt av oxid samt att mässingen var svart grön.
Möjligtvis skulle det kunna ha varit något som linda blair spytt upp i Exorcisten 1 .
-Men vad gjorde du då?
-Slängde hela skiten åt helvete!
Jag hade skaffat en reservdelsbrygga som hade levt ett tufft liv. Dn siste chauffören (rip) crashade så att förgasdartrattarna inne i luftburken blev buckliga på fugge nr3 . Men förgasarkropparna var ok.
Det egentliga felet var att jag polvänt pumpen, men eftersom jag inte kan göra sådana fel så har det inte hänt...l
Förlåt så hemskt mycket, men jag skrattar så att jag snart avlider här!