Tjena.
Sitter o funderar på om jag ska byta bort min fina orginal Fireblade -96:a med 4100 mil på mätaren mot en VFR, från sent 90-tal fram till ca -02
Faan, beslutsångest som bara den
Ni som kör VFR nu eller har gjort hoppas jag få lite vettiga tips o råd ifrån.
Det jag är mest rädd för är att jag kommer tröttna ganska snabbt o tycka den är väldigt trött jämfört med min blade. Har kikat runt lite på tester, forum mm men vill gärna höra lite mer här oxå.
Missförstå mig inte nu o tro att jag alltid ligger o pressar porschar i röven på motorvägar eller kräver fullt nerlägg så fort en kurva närmar sig. Nope, är fullt nöjd med att den hänger på andra hojar bra o speciellt på kuviga vägar i lite snabbare tempo utan att behöva ge kaffet hela tiden Ångest, ångest, ångest....
Tacksam för råd!
Sitter o funderar på om jag ska byta bort min fina orginal Fireblade -96:a med 4100 mil på mätaren mot en VFR, från sent 90-tal fram till ca -02
Faan, beslutsångest som bara den
Ni som kör VFR nu eller har gjort hoppas jag få lite vettiga tips o råd ifrån.
Det jag är mest rädd för är att jag kommer tröttna ganska snabbt o tycka den är väldigt trött jämfört med min blade. Har kikat runt lite på tester, forum mm men vill gärna höra lite mer här oxå.
Missförstå mig inte nu o tro att jag alltid ligger o pressar porschar i röven på motorvägar eller kräver fullt nerlägg så fort en kurva närmar sig. Nope, är fullt nöjd med att den hänger på andra hojar bra o speciellt på kuviga vägar i lite snabbare tempo utan att behöva ge kaffet hela tiden Ångest, ångest, ångest....
Tacksam för råd!