Ni gamla gubbar är ju helt
Inte blivit så mycket updates i tråden, men det kommer! =)
Prova dig fram, men ½-3/4 ut på blandningsskruven brukar vara bästa medicinen, för detta hänger med hela registret, sen lyfter du nålarna med M3 brickor (en eller två brickor under).
Huvudmunstycket är ju inte med och leker förrän nästan full gas, varför det alltid är så förunderligt att alla ska byta det FÖRST.
Men visst peta i ett större även där. Ett eller två steg.
Om du kör med orig.burk, glöm inte modda den för bättre andning.
M.v.h
Dom enda förgasarna jag har meckat med är gamla SU till volvo och jag har en känsla av att det inte riktigt är samma sak, justerskruven, är det den som sitter under förgasarna mellan flottören och cylindrarna och sen sitter det två munstycken i flottör huset... är huvudmunstycket det som sitter i mitten eller det som sitter lite på sidan om?
Mycket tacksam för svar, det verkar som att firmorna inte vill ta emot en så gammal hög som jag har...
Skiten hör hemma på vägen!
Inte på hojjen.
Om jag saknar den hojjen...
Numero 1
Numero 2
H* vad den sista bilden bidde stor.. Kanske lite inspiration iaf!
Vänster sidan
Schysst med lite bilder...
Panzaa har du lust att posta en bild på styrdämparen om du har?
För att se hur du har monterat den!
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |