EST
mOngoPuttSÄr...
Finns en annan tråd under hojbygge med en kille som svarvat ett eget fäste för styrdämparen. Kika där!
Hur ska man annars göra, fästena är ju dyrare än dämparna oftast...
Finns en annan tråd under hojbygge med en kille som svarvat ett eget fäste för styrdämparen. Kika där!
Hmmm...gamla naglar ja där sa du allt nåt, annars så föredrar jag silvertejp passar kromet fint.Man kan ju pröva att limma ihop egna fästen av gamla naglar?
Tejpa med eltejp?
Hålla i fästet/dämparen medans man kör....
Halloj alla!
Nu efter en lättare renovering av en större lokal, en stunds arbetslöshet och brist på inspiration sitter jag här, första dagen på nya jobbet och har fått en nytändnig och skaffat en sving med tillhörande enkeldämpare från en nyare gsx och jag fick med bromsok och hela baletten...
Jag tänkte att jag skulle lämna bakfälgen till Skullman Enterprice och bredda den 1" åt varje håll så jag får behålla org fälgarna!
Jag får slänga upp lite bilder när det finns nå kul att se!
Öhlins?Däremot så vill jag hitta nån som kan renovera mina öhlinsdämpare som sitter bak, nån som har nått tips?
Åk till Italjabikecenter i Arboga de renoverar öhlinare
Öhlins?
Sticker in jag med, behöver byta genomslagsgummin och säkert lite tätningar + ny olja i mina Öhlinare....
Lämna till ett service center kan man givetvis göra, men gissar att det kostar 1000-1500:- per dämpare?
Nån som har något bättre förslag?
Sticker in jag med, behöver byta genomslagsgummin och säkert lite tätningar + ny olja i mina Öhlinare....
Lämna till ett service center kan man givetvis göra, men gissar att det kostar 1000-1500:- per dämpare?
Nån som har något bättre förslag?
Blir det verkligen billigare att lämna till någon annan, som köper delarna från Öhlins?
Jag tror inte att det tar lång stund för en Öhlinsanställd att riva-mäta-sätta ihop en dämpare.
Väntetid på delar borde man slippa.
Dessutom så kan man vara ganska säker på att det är riktigt gjort.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|