_Johansson_
Storfräsare
Helt klart frän hoj! Jag trodde inte att det skulle gå få till något så tjusigt med tanke på vad du byggde på, men där hade man fel.
Ser riktigt fint ut det där! Klang och jubel! Korv och ballonger!
Jag har nitverktyg om du saknar, har nitat kedjor två ggr på sista veckan så mitt handlag är på topp.
Age before beauty!
Det vore kul att ses i Norrtälje! Bygdens hopp D1ce får visa oss var man finner de bästa mjukglassarna.
/J
Nitas har ju egentligen aldrig monterat någon MC-kedja förut. Ny alltså. Men nog tyckte jag att det var ett vanligt U-Clipp på originalkedjan som ligger i garaget.
Men hissen har väl kanske stannat halvvägs på mig här!
/U
Det lås som medföljer kedjan är ofta ett clipslås. Men jag tycker att du ska handla ett nitlås istället! Många kör med clipslås och är nöjda medan andra, i likhet med mig, inte litar på dem.
/J
Ok då är jag med! Man köper ett löst lås alltså. Specialverktyg? Biker har uttalat ett studiebesök då det är dags för drev o kedja så det ordnar sig säkert Han sitter ju på offsetdrev. Nu är det ju så att en viss Linus köpt hans sista av en storlek! Hoppas nu bara inte att det är det som jag kommar att behöva
För övrigt så tror jag att jag såg herrn komma tuffandes genom söderledstunneln i fredagskväll vid 22.30 tiden. Hade ett uppnosigt mc ljus i backspegeln genom tunneln. Såg att det var du då jag hade vänligheten och släppte förbi dig ute på centralbron . Hoppas man åker hoj vid nästa möte, och att du står still så man får "flukta" på den STORA motorn... Välputsat han jag skymta iaf
/U
Jag tar mig nog till norrtälje i en svart camaro -70 så ser du en sådan med två små yngligar i så är det bara att hojta till
hojen blev skitsnygg, blev jätteinspirerad att bygga nått sälv. När kommer det flere bilder, vil se stora detalierade bilder från alla kanter..!
sånt får du vänta med tills de är American Carshow hemma i Norrtälje
Ska sno med mig kameran imorgon (ons) för att ta lite snyggare bilder utomhus.
// Linus
Ruskigt snyggt bygge. Blir lite sugen på att själv börja bygga.
Var går gränsen för att regga som amatörbyggt / ombyggt fordon ??
Får man byta sving / gaffel utan att regga om ?
Den är ju grym! Hoppas de löser sig snabbt med bromsarna och knasarna!
Otippat att vi skulle träffas på grillningen
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
|
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |