Cagiva Mito-tråden

Härnborg

nihao
Gick med
28 Nov 2006
Hoj
Klotad 09, förhoppningsvis åter 2012..
Gött gött... nice var det iallfall.

Jag ska vänta tills bikedagarna kommer hit.. det är om 2 veckor... då har dm hyperrea på allt så funderar på att fynda mig ett ställ, stövlar´och hjälm:D

Riktigt smart hörru ;)

Förresten killar, bluddrar era hojar runt 6k rpm? :va

För tillfället misständer min vid 5-7k men kommer man över det så går den riktigt fint.
Men jag ska köpa ny tändkabel imorgon så ska vi se om det löser sig :)

Last edited:

Kiel

Sporthojsnörd
Gick med
11 Jan 2006
Hoj
GSXR 1000, Husky TC610
Gött gött... nice var det iallfall.

Jag ska vänta tills bikedagarna kommer hit.. det är om 2 veckor... då har dm hyperrea på allt så funderar på att fynda mig ett ställ, stövlar´och hjälm:D

hyperrea är väl att ta i ;) tänkte jag skulle FYNDA som fan förra året. men jag gick bara därifrån med en hjälm, resten var typ 200kr billigare.. men ställ o sånt lär dom ju sälja ut för typ 2k billigare iaf..

Johanssson

The One And Only
Gick med
13 Nov 2006
Hoj
Cagiva Mito Evo (såld)
hyperrea är väl att ta i ;) tänkte jag skulle FYNDA som fan förra året. men jag gick bara därifrån med en hjälm, resten var typ 200kr billigare.. men ställ o sånt lär dom ju sälja ut för typ 2k billigare iaf..

dom har allt från mycket rea till ingen rea typ.. men alla rea grejer försvinner fort som fan så man måste nästan vara där första dagen tidigt som fan om man ska hitta nått skitbra:D

Härnborg vad var hemsidan till larmet du köpte... har fan letat igenom hela tråden men är nog blind för ajg ser det inte...

Last edited:

Tewdie

Medlem
Gick med
19 Nov 2006
Hoj
Kawa 636 -03
2881192 Riktigt smart hörru ;)

För tillfället misständer min vid 5-7k men kommer man över det så går den riktigt fint.
Men jag ska köpa ny tändkabel imorgon så ska vi se om det löser sig :)
Ändrar mig till under 6k rpm istället. :hihi Går inte alls särskilt najs nu, men det är väl bara för att man ligger och fiskör. :)

Skulle köpa nytt stift, inte ens det är normalt. :mad: 230 spänn + att mc firman var tugna att specialbeställa. :skrämd Man får lida mkt för att sticka ut från mängden...

2881217 hyperrea är väl att ta i ;) tänkte jag skulle FYNDA som fan förra året. men jag gick bara därifrån med en hjälm, resten var typ 200kr billigare.. men ställ o sånt lär dom ju sälja ut för typ 2k billigare iaf..
Sist jag skulle fynda slutade notan på 12k kr. :hihi Kan säga att jag gick tomhänt därifrån.

2882960 Tack..
kunde inte se det fast att jag ahr linser;)
Yeah, larm. :banana Det är najs som faen. :tummenupp

Du skapade en riktig minitrend när du köpte larm Härnborg. :)

Last edited:

ZeroxZ

Ny medlem
Gick med
26 Aug 2006
Hoj
Honda NS125R -87 Cagiva Mito Evo -03 (projekt)
tja är på G o köpa mig en Mito, är det nåt man ska tänka på så här i början, nåt speciellt man ska kolla, slitage m.m. eller är det bara o tuta o köra?:tummenupp

Tewdie

Medlem
Gick med
19 Nov 2006
Hoj
Kawa 636 -03
2883665 tja är på G o köpa mig en Mito, är det nåt man ska tänka på så här i början, nåt speciellt man ska kolla, slitage m.m. eller är det bara o tuta o köra?:tummenupp
Kolla en tio sidor tidigare i denna tråden, vi skrev svar på precis samma fråga. :)

Orkar inte leta upp det själv. :hihi

Härnborg

nihao
Gick med
28 Nov 2006
Hoj
Klotad 09, förhoppningsvis åter 2012..
Ändrar mig till under 6k rpm istället. :hihi Går inte alls särskilt najs nu, men det är väl bara för att man ligger och fiskör. :)
Skulle köpa nytt stift, inte ens det är normalt. :mad: 230 spänn + att mc firman var tugna att specialbeställa. Man får lida mkt för att sticka ut från mängden...

Sist jag skulle fynda slutade notan på 12k kr. :hihi Kan säga att jag gick tomhänt därifrån.

Yeah, larm. :banana Det är najs som faen. :tummenupp

Du skapade en riktig minitrend när du köpte larm Härnborg. :)

Nu misständer den inte längre! :banana
Det var en fucking kabel som glappade, och den var faan inte lätt att hitta :gnissla
Men nu går hon så in i helvete ;)

230kr för ett stift? :va vafan är det för specialgrejer?

Jag gjorde tydligen det :) Men det är ju väldigt smart att ha ett larm egentligen.

Tewdie

Medlem
Gick med
19 Nov 2006
Hoj
Kawa 636 -03
2885112 Nu misständer den inte längre! :banana
Det var en fucking kabel som glappade, och den var faan inte lätt att hitta :gnissla
Men nu går hon så in i helvete ;)

230kr för ett stift? :va vafan är det för specialgrejer?

Jag gjorde tydligen det :) Men det är ju väldigt smart att ha ett larm egentligen.
Faen va najs. :tummenupp

Jag vet inte vad det är, men det är inte billigt. :skrämd

Mjo, särskilt kul är det att leka med knapparna. :hihi

Tewdie

Medlem
Gick med
19 Nov 2006
Hoj
Kawa 636 -03
2885293 Är det inte ett iridiumstift då? De brukar ligga runt den prisklassen...

Jag vet att jag inte har någon mito... :näsblod
Ska jag vara ärlig, har jag ingen som helst aning om vad det är. Förhoppningsvis är det bra iaf. :näsblod

Det är lugnt, sålänge det kommer något relativt vettigt. :hihi

Johanssson

The One And Only
Gick med
13 Nov 2006
Hoj
Cagiva Mito Evo (såld)
hur fungerar det med start med knappen med tanke på om man har styrlåset och tänningen av eller måste man ha på tänningen hela tiden???...

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping