Härnborg
nihao
Lycka till!Besiktning på torsdag.
Jag tog min så långt bort som jag kunde, 19 Juni
Lycka till!Besiktning på torsdag.
Lycka till!
Jag tog min så långt bort som jag kunde, 19 Juni
Tackar.
Jag skulle besiktiga senast sista april.
Har tid kl. 07.00 på morgonen.
Mjo man vet ju aldrig.2888458Åfan.. Jag har klockan 17.10, sista tiden på dagen
Men jag tror att jag ska boka ny tid, hojen kan ju pajja innan dess
Mjo man vet ju aldrig.
SH-tröjan är här.
Hoppas bara den går utanpå ett framtida ställ.
Jag tog Large.2889218Jag fick också min idag!
Min går på mitt ställ iaf, jag tog Medium, vad tog du?
Jag tog Large.
Var nere och provade utanpå min stora skinnjacka och där gick den på, så det ska nog funka.
Förresten, är du nöjd med stället? Och har du skaffat stövlar än?
Dryga 1.80 cm lång och knappa 70 kg (ja, klenis ).2889493vikt och längd på dig?
Dryga 1.80 cm lång och knappa 70 kg (ja, klenis ).
Edit: Kommer att köra med skinnställ strl. 52, och det känns som att tröjan kommer sitta ganska bra på det, den bör nog inte vara mindre iaf.
Har/ska du köpa?
Tycker jag verkligen du ska göra, sjukt snyggt till motard. Vet inte hur du har tänkt köra, men om du bara ska ha "crosskydd" under tröjan hade jag nog satsat på L-XL, ska du ha ställ under blit det nog XL+ (dom är faktiskt ganska smala till designen).2889554jaop, jag skall nog köpa. Men jag är däremot ännu spinkigare än dig, 192+ inte mätt mig på länge, 74kg
Jag tog Large.
Var nere och provade utanpå min stora skinnjacka och där gick den på, så det ska nog funka.
Förresten, är du nöjd med stället? Och har du skaffat stövlar än?
Härligt.2889588Ja, jag är jättenöjd, det är riktigt skönt.
Japp, stövlar har jag, ett par Oxtar.
Härligt.
Jag har faktisk också hittat ett precis sånt ställ jag vill ha, billigt och allt. Bara det att han som säljer det inte har tagit någon bild på det själv, samt att man inte kan ringa honom. Jag vet inte om det bara är jag, men om han ska skicka ner det till mig så borde vi väl pratas vid mer än över nätet känns det som...
Härligt.
Jag har faktisk också hittat ett precis sånt ställ jag vill ha, billigt och allt. Bara det att han som säljer det inte har tagit någon bild på det själv, samt att man inte kan ringa honom. Jag vet inte om det bara är jag, men om han ska skicka ner det till mig så borde vi väl pratas vid mer än över nätet känns det som...
Härligt.
Tycker jag verkligen du ska göra, sjukt snyggt till motard. Vet inte hur du har tänkt köra, men om du bara ska ha "crosskydd" under tröjan hade jag nog satsat på L-XL, ska du ha ställ under blit det nog XL+ (dom är faktiskt ganska smala till designen).
Hur går det med hojplanerna förresten? Hörde att det var problem både mekaniskt och psykiskt.
Fan vad många som är intresserade av hojen då. typ 5 pers som addat mig bara för jag skrev att jag funderade på att sälja den i ett inlägg
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari