Varför då en gubbe för?
Jag har ingen rimlig chans varken vad gäller kamera, kameraskills eller komprimering av bilder. Enda chansen jag har är att överraska er, med tanke på att det aldrig kommit några vettiga bilder från min sida.2955743när ska vi skaffa en omröstning vem som har snyggast mito här på forumt man får enbart ha en bild och sen får alla på forumet rösta om vinnaren... och så säger vi ett slutdatum`??? nån tycker det låter intressant??
Han måste ha fått syn på en bild av dig...2956162Varför då en gubbe för?
Han måste ha fått syn på en bild av dig...
Fan va skumt, kan det finnas nåt samband...
Nja, jag tycker snarare det är tvärtom.2956174Så ful är jag väll inte Jag har en snygg hoj så det väger upp min fulhet
Du är endast en no-life spammer och räknas inte in bland de normala.2956175Sambanndet med mig kan vara svårt att förstå
Nja, jag tycker snarare det är tvärtom.
Instämmer.
är det nån som är bra på att komprimera bilder... för allas bilder måste ju vara komprimerade så det e i samma storlek
ps kommer la upp en tråd snart om intressen eftersom att alla mito ägare inte kollar här
Du är endast en no-life spammer och räknas inte in bland de normala.
Ne nu var jak taskik hest, felåt.
Så ni menar att jag är snygg men har en ful hoj?
Är väl inte svårt?
joo för dom som inte har ps eller liknande och enbart har paint
paint blir bilderna konstiga ibland
jaa om du läser den nya tråden står det
Jag suger, manual eller hjälp erfordras.2956207är det nån som är bra på att komprimera bilder... för allas bilder måste ju vara komprimerade så det e i samma storlek
ps kommer la upp en tråd snart om intressen eftersom att alla mito ägare inte kollar här
Ajdå. Låter inte bra...2956222Din bedömning är faktiskt korrekt!
Enligt flera undersökningar dom gjort på mig nere på universitetet i Lund så har man kommit fram till att jag inte härstammar från människosläktet Homo-sapiens utan att jag härstammar från den lilla grenen Homo-no-lifens-spammius.
Vilket har resulterat med dagens teknologi att jag sitter på internet och spammar
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|