Cagiva Mito-tråden

Tewdie

Medlem
Gick med
19 Nov 2006
Hoj
Kawa 636 -03
2955743 när ska vi skaffa en omröstning vem som har snyggast mito här på forumt:D man får enbart ha en bild och sen får alla på forumet rösta om vinnaren... och så säger vi ett slutdatum:D`??? nån tycker det låter intressant??:D
Jag har ingen rimlig chans varken vad gäller kamera, kameraskills eller komprimering av bilder. :gråta Enda chansen jag har är att överraska er, med tanke på att det aldrig kommit några vettiga bilder från min sida. :hihi

Edit: Fan va ni har spammat loss. :3freak Passar på när jag är ute och kör cross. :mad:

2956162 Varför då en :dummer gubbe för? :va
Han måste ha fått syn på en bild av dig... :hihi

Last edited:

Johanssson

The One And Only
Gick med
13 Nov 2006
Hoj
Cagiva Mito Evo (såld)
är det nån som är bra på att komprimera bilder... för allas bilder måste ju vara komprimerade så det e i samma storlek

ps kommer la upp en tråd snart om intressen eftersom att alla mito ägare inte kollar här;)

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2

Du är endast en no-life spammer och räknas inte in bland de normala. :mattias

Ne nu var jak taskik hest, felåt. :pannkyss

Din bedömning är faktiskt korrekt! :mattias

Enligt flera undersökningar dom gjort på mig nere på universitetet i Lund så har man kommit fram till att jag inte härstammar från människosläktet Homo-sapiens utan att jag härstammar från den lilla grenen Homo-no-lifens-spammius.

Vilket har resulterat med dagens teknologi att jag sitter på internet och spammar :mattias

Tewdie

Medlem
Gick med
19 Nov 2006
Hoj
Kawa 636 -03
2956207 är det nån som är bra på att komprimera bilder... för allas bilder måste ju vara komprimerade så det e i samma storlek

ps kommer la upp en tråd snart om intressen eftersom att alla mito ägare inte kollar här;)
Jag suger, manual eller hjälp erfordras. :mattias

Last edited:

Tewdie

Medlem
Gick med
19 Nov 2006
Hoj
Kawa 636 -03
2956222 Din bedömning är faktiskt korrekt! :mattias

Enligt flera undersökningar dom gjort på mig nere på universitetet i Lund så har man kommit fram till att jag inte härstammar från människosläktet Homo-sapiens utan att jag härstammar från den lilla grenen Homo-no-lifens-spammius.

Vilket har resulterat med dagens teknologi att jag sitter på internet och spammar :mattias
Ajdå. :( Låter inte bra...

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...