Härnborg
nihao
Jävlar vad ni har skrivit nu när jag har varit ute och stressmekat
Stressmekat? Inte kul...2956599Jävlar vad ni har skrivit nu när jag har varit ute och stressmekat
Stressmekat? Inte kul...
när du skrev det inlägget härnborg hade jag redan slutat skolan
Gött!2957131Jepp. Ne, jag blev klar klockan 22.15 typ. Men nu sitter jag i skolan och körde hoj hit, så den funkar perfa
Klart jag vill, hade varit så jääävla skönt med lite extra effekt. Fifan vad gött att kunna pressa ut ännu mer ur 125:an. Dock måste jag tänka på mellenhoj och bil nästa säsong.2958340Köööp!
Så jävla svårt att motstå. Man vet vad som hade hänt om hojen hade skurit nu...2958426säger desamma teddie
Klart jag vill, hade varit så jääävla skönt med lite extra effekt. Fifan vad gött att kunna pressa ut ännu mer ur 125:an. Dock måste jag tänka på mellenhoj och bil nästa säsong.
Så jävla svårt att motstå. Man vet vad som hade hänt om hojen hade skurit nu...
det blir iallfall en husaberg 650 när jag fyller 18;D
Klart jag vill, hade varit så jääävla skönt med lite extra effekt. Fifan vad gött att kunna pressa ut ännu mer ur 125:an. Dock måste jag tänka på mellenhoj och bil nästa säsong.
Så jävla svårt att motstå. Man vet vad som hade hänt om hojen hade skurit nu...
Ja, man hinner knappt jobba, och när man väl kan har jobbet stängt.2959984Jo, det är ju det, hatar att vara fattig student.
aa, det var ju fett billigt!
Motard här med, får se vad det blir...2960572Ska fan också köra Motard fast ska nog satsa på en SXV 5.5
Finns det inga pengar att låna? Kan du betala tillbaka om du ska sommarjobba
På ett vis, men hur blir det när polarna ska ut och sprätta? Och till vintern? Man bor ju mitt ute i ingenstans...2960615Tewdie, Tewdie, Tewdie Bil är inte så viktigt! Hoj är viktigare! Min första bil som kommer i höst kommer vara så värdelös så att om jag får soppatorsk så är det bara att rulla in till vägkanten, lämna nycklarna och gå. Allt för att få pengar över till en hoj i bättre skick:
Motard här med, får se vad det blir...
På ett vis, men hur blir det när polarna ska ut och sprätta? Och till vintern? Man bor ju mitt ute i ingenstans...
Är också sugen på en större KTM, pallar inte serva efter varje körning.2960670Jag vill ha en 625, 640 eller 660, men jag vet inte vad det blir.
Fast en HM 450 skulle ju gå också.
Jag ska ha en BMW 525, typ, som första. Nice med rwd
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring