Stoppie råkade jag göra när jag skulle träna på 90 bromsning men det lyfte nog bara ca 20cmVet ni, vet ni, vet ni? Jag lyfte bakhjulet idag.
Övning ger färdighet.
Stoppie råkade jag göra när jag skulle träna på 90 bromsning men det lyfte nog bara ca 20cmVet ni, vet ni, vet ni? Jag lyfte bakhjulet idag.
Övning ger färdighet.
Detta var inte mer, men dock var det meningen.2971306Stoppie råkade jag göra när jag skulle träna på 90 bromsning men det lyfte nog bara ca 20cm
Detta var inte mer, men dock var det meningen.
Vet ni vad jag ska göra inom en snar framtid... ?
Ja fyyfan.2971432Dra några bombouuiiiilisar!?
Har ni inte sett min feting stoppie jag gör i DKF MC filmen Tröjor?! Fy fan vilken stoppie, slog nästan över!! Härnborg kanske till och med har kvar filmen på sin dator och beundrar mitt skickliga sätt att hantera hojen!
Och Härnborg! Jag ska nästan köra förbi dina hoods den 16/17:e Juni, så om du ser en blå CBR i backspeglen som du drar iväg från på hälften av tiden som jag gör 0-100 så kanske det är jag!
Ja fyyfan.
Ne, men jag ska ut och film lite, förmodligen med en RS.
Edit: Här är från samma hoj och filmare.
http://www.youtube.com/watch?v=Oh1UqVLmXxo
Mmm. Får hoppas på lite bättre väder bara.2973078Ja, film!!
Och ja, jag håller på med filmning av min.
Mmm. Får hoppas på lite bättre väder bara.
Du visste att frågan skulle komma. Fan va min kropp är död.
idag har jag posat i full utrustning på mc i garaget
Åfan, men det är ändå 4 mil härifrån
Men att jag glider runt i dom krokarna är inte omöjligt
Det är en jävla resa du ska på! Är du ensam?
Btw, Het bild haha
4 mil är ingenting, särskilt inte med din Mito, gör du på max 20 minuter! Jo ska köra ensam, inte direkt många som ska ner till Blekinge och hälsa på famlijen och umgås med polarna man inte sett sen i julas.
Sitter och planerar lite nu, är och virrar bort mig i de småländska skogarna på eniro just nu Att dom inte kan bygga vägar som folk istället, snåla smålänningar Och så har jag memorerat hela vägen från Falun till Jönköping
Jag är grym på att rita bilder!
Ehh, jo! Även att kuta 8 km för att sedan spela streethockey samtidigt som man är förkyld.2973570Åfan, men det är ändå 4 mil härifrån
Men att jag glider runt i dom krokarna är inte omöjligt
Det är en jävla resa du ska på! Är du ensam?
Btw, Het bild haha
Ja, det är fortfarande taskigt väder här med
Hehe, ja ni är ju på mig som gamar
Wheelies, stoppies och sånt tar på kroppen ja
Ne, men jag hatar motorväg, det är så tråkigt
Jävlar du, hur många mil blir det?
Haha, lycka till Har du någon utsatt tid eller får det ta så länge det tar?
Fyfan, det är mycket jobb med det där..
Ja, som fan!
Varför?
Men kör upp till Frövi då Den vägen såg ju inte allt för rak ut. Jag kommer bara brumma små vägar hela vägen ner, Våga Vägra Motorväg!! Tror det kommer bli 70-80 mil, inte riktigt säker, det är sånt man får se.
Inga tider, har ingen aning om hur lång tid det kommer att ta på småvägar, kör man stora rakt-fram vägar så tar det 6-7 timmar beroende på trafik, men hur kul är det att köra raktfram? Ska köra vid 7 tiden från Falun och räknar väl med att vara hemma i Blekinge senast vid 7 snåret, det kan ju inte ta mer än 12 timmar att köra ändå
Endel jobb, men nu är jag nästan hemma! På Eniro i alla fall Precis svängt ut från Växjö på väg 25, svängt höger i Furuby in på 847 och fortsatt nån mil.
för att se hur det ser ut och satt där och drömde och sen var det ett vettigt syfte mitt skinnställ e så stelt så måste töja lite så därför har jagd et på mig lite då och då;D ochd et ahr hjälpt
första gången jag körde i det kunde jag inte sätta ner ena foten innan en rondell
Cdiboxen på min mito....
Någon har satt en skruv i min cdibox där dom vitblåa kablarna går ut!!!
Kan någon förstå varför lr sett något liknande!!??
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|