MEKOMACKAN
Ny medlem
Jaha, jo töj ut det så mycket du kan nu
Haha, då är det stelt
Bild?
Tyvärr inte för tillfället...
Verkar jäkligt skumt iaf.
En annan fråga,hur många ohm ska det vara i tändspolen?
Min ligger på 12Kohm(ingen gnista)!
Jaha, jo töj ut det så mycket du kan nu
Haha, då är det stelt
Bild?
Tyvärr inte för tillfället...
Verkar jäkligt skumt iaf.
En annan fråga,hur många ohm ska det vara i tändspolen?
Min ligger på 12Kohm(ingen gnista)!
Fyfan vad segt.2975616Okej, jo det gör ju det.
Ingen aning, har aldrig mätt min.
Fyfan vad segt.
Derbin är Fröboms. Och den går i 140 km/h. Och de finns en svart x8r som går i 140, 190 me lustgas! serious!
Det värsta är fan att jag kände honom, kan inte ens fatta det.2977014Syftar du på det jag tror, så håller jag med dig. Fyfan asså..
Förhelvete.2977370Kolla detta citatet från nån snubbe på Moppenet,
Fyfan vilka fuckon!! hahaha!
Det värsta är fan att jag kände honom, kan inte ens fatta det.
Förhelvete.
Ja fyfan, igår satt jag och läste stoffes gamla trådar eftersom jag inte kunde göra annat pga en jävla förkylning. Sen gick jag rakt ut och tappade hojen.2977427mm, måste fan kännas sjukt overkligt
Eller hur, det värsta är ju att dom tror på det själva..
Ojoj, verkar inte bra.2977540fy faaan vad dyrt det är att äga mito...
ny tank sensor... 170€!!! (=1500kr?)
fan, en strömbrytare med en flotör i ändan, en tiondel hade räckt!
inte nog med det, så behöver motorn renoveras, och ena kåpan faller i molekyler.
hej hej, funderar på att åka o kolla på en mito, har bara en fråga till alla er mito ägare, hur långa/stora är ni. jag är 1.85 o är gangska stor, jag har varit o tittat på en suzuki Rgf o den va på gränsen för liten för mig, jag undrar om mito skulle kunna vara nått för mig för det är väl den största sporthojen 125cc.
Mvh: Peppe
Tror nog inte det ska vara några problem för dig, jag är ca. 183cm och sitter som en smäck.2987285hej hej, funderar på att åka o kolla på en mito, har bara en fråga till alla er mito ägare, hur långa/stora är ni. jag är 1.85 o är gangska stor, jag har varit o tittat på en suzuki Rgf o den va på gränsen för liten för mig, jag undrar om mito skulle kunna vara nått för mig för det är väl den största sporthojen 125cc.
Mvh: Peppe
Den är fysiskt mindre än RS tror jag, men jag tycker miton är bekvämare, bättre possition på fotpinnar och styree tror jag, jag är ca:1.95, så det borde klara sig, även om man inte köper sport hoj för bekvämligheten, då man ligger väldigt mycket på dem, speciellt på mito, så är man klen i armarna blir det jobbiget i stan, vinden bär upp helt ok i 140+, tycker nog miton är bäst om man är lång, så länge man kör mest på lansväg, eller kortare turer i stan.
Var bara tvungen, inte ofta man ser två sånna skönheter.
Enligt mig är det inte jobbigt att köra i nån hastighet. Dock blir det "ryckigt" inne i städer.2987999Bra svar där, Men.. Miton är faktiskt större än RS:en.
Måste dock ändra ditt svar lite, åker man över 100 så behöver man knappt luta sig nåt, då vinden "bär upp", enligt mig.
Vid 140 och uppåt lägger jag mig ner istället
Najs!
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati