Cagiva Mito-tråden

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Hur går det med försäkringsbolaget egentligen? Köper du Miton eller får du cash?

Har fått stålar redan, före jag kom ur sjukhus t.o.m, tidigare ägaren köpte loss den och planerar bygga street fighter av den, stod lite mer om det i crash tråden.
 

Zahlin

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2006
Ort
Tjörn
Hoj
Cagiva Mito 125
Nu står hojjen i delar igen :huvet Avgasporten hade gåttav och ramlat ner och slagit o kolven så kolcen är formad som ett ägg.. Lägger upp bilder senare. cyllen klarade sig ialla fall :rolleyes:
 

Tewdie

Medlem
Gick med
19 Nov 2006
Ort
Mitt i Skåne
Hoj
Kawa 636 -03
3162052 Okej det låter ju lovande i alla fall:) Får vi se om han klarar den där uppkörningen också bara:hihi

Jaa jag har också funderat på motard skarpt, visst det är billig försäkring och nog otroligt kul...men driftkostnader o massa byta olja o mecka med annat skit:huvet fast nu kanske jag överdriver lite grann:rolleyes:

Men sen går det ju inte lika snabbt så det bör ju vara lite bättre om man vill hålla sig vid liv ett tag till eller i alla fall ha kvar körkortet:hihi

Men fan vi får se!:)
Motard verkar helt klart kul, men det där Eric sa om långsemester etc. verkar helt klart jävlit kul också. :)
 

Tewdie

Medlem
Gick med
19 Nov 2006
Ort
Mitt i Skåne
Hoj
Kawa 636 -03
3162576 Nu står hojjen i delar igen :huvet Avgasporten hade gåttav och ramlat ner och slagit o kolven så kolcen är formad som ett ägg.. Lägger upp bilder senare. cyllen klarade sig ialla fall :rolleyes:
Du e ju snart ikapp mig. :tummenupp 3 gånger denna säsongen... Har börjat lessna. :( Dock var det bara fel en av gångerna. :)

Så jävla trist att det ska bråka. :(
 

Tewdie

Medlem
Gick med
19 Nov 2006
Ort
Mitt i Skåne
Hoj
Kawa 636 -03
Förresten har jag tyckt framdelen känts lite konstig på senare tiden, och såg i lördags att det var glapp i hjullagerna, kul när det är helg och allt. :mad:

Hade för mig jag hade sett lager i Biltemakatalogen, så när när lagret var av blev det till att kolla upp. Mycket riktigt fanns det lager i passande dimension, 14.90 kr/st. :tummenupp Fick dom idag, allt stämmde och så. Det oroväckande är att de fanns bland kärror och andra småvagnar, och verkar vara Biltemas eget skit... :hihi Får vara glad om det håller säsongen ut. :hihi

Stod iaf att de var anpassade för all användning.. :rolleyes:
 

Härnborg

nihao
Gick med
28 Nov 2006
Ort
I en snabbare del av köping
Hoj
Klotad 09, förhoppningsvis åter 2012..
Förresten har jag tyckt framdelen känts lite konstig på senare tiden, och såg i lördags att det var glapp i hjullagerna, kul när det är helg och allt. :mad:

Hade för mig jag hade sett lager i Biltemakatalogen, så när när lagret var av blev det till att kolla upp. Mycket riktigt fanns det lager i passande dimension, 14.90 kr/st. :tummenupp Fick dom idag, allt stämmde och så. Det oroväckande är att de fanns bland kärror och andra småvagnar, och verkar vara Biltemas eget skit... :hihi Får vara glad om det håller säsongen ut. :hihi

Stod iaf att de var anpassade för all användning.. :rolleyes:

Ojojoj, du kommer dö :näsblod
 

Tewdie

Medlem
Gick med
19 Nov 2006
Ort
Mitt i Skåne
Hoj
Kawa 636 -03
Någon som e sugen på lite pose-bilder?

Jag på Miton och på Erics GG. :tuttar
 

Bifogat

  • ddd.jpg
    ddd.jpg
    116.1 KB · Visningar: 87
  • Kvällen.jpg
    Kvällen.jpg
    119.9 KB · Visningar: 69
  • gasgas.jpg
    gasgas.jpg
    132.2 KB · Visningar: 81
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top