Tewdie
Medlem
Hmpf. Såg att det blev lite stora bilder dock.haha, nu såg jag den här tråden, tack för att jag slapp lägga upp det
Hmpf. Såg att det blev lite stora bilder dock.haha, nu såg jag den här tråden, tack för att jag slapp lägga upp det
Gött. Hur mycket flis gav den? En annan ska ju också sälja nu...
Och här kommer elschemat jag har, hoppas man kan se något på det.
Usch, jag räknar ju med en 26-27000... Det är inte lätt att sälja 125r.Alldeles för lite. 15500kr vilket är riktigt reapris för en fullt fungerande och fin Mito men, jag var i behov av snabba pengar så det var inte helt fy och skam
Usch, jag räknar ju med en 26-27000... Det är inte lätt att sälja 125r.
Känns som ett utdöende släkte tyvärr. Marknaden är inte stor inte här i Sverige.
därför ska man sätta ut den i god tid.. så att man inte behöver stressa med att få bort den. för då kan man ju stå imot prutningar mycket mer..
Håller med, har haft min Qvarna till salu nu ett tag och vafan, man får ju knappt några skambud ens!Hjälper tyvärr inte så mkt. Har haft min ute i stort sett sen jag fick den av Härnborg. Visst har en del hört av sig men ingen som kommit till skott. Iofs inte sesong nu kanske men man måste ha flyyyyyyyyyt oxå..
Jag brukar ha strax över 1,5l i mitt system tror jag... Har dock ingen exakt siffra.Snabb fråga.
Hur stor är vätskevolymen i kylarsystemet på en mito av nyare modell ?
Jag brukar ha strax över 1,5l i mitt system tror jag... Har dock ingen exakt siffra.
Japp...Där gick i 1.7 liter så det verkar stämma.
Fan, det blir inte bra med två Mitos till salu samtidigt, på samma ställe...Sida 2 igen!?...lite skärpning i tråden nu
Nästa vecka ska växellådsolja inskaffas och det blir fram med polergrejorna, sen är det ut på blocket förmodligen
Men som sagt det är ju inte lätt o få sålt 125r Och nu när det är dags för mellanhoj så vill man ju gärna ha en snabb, smidig och bra affär. Men för en Mito som fungerar perfekt, bra skick, få mil o lite annat smått o gott så får man ju hoppas att det finns någon seriös köpare.
http://www.blocket.se/vi/15404086.htm?ca=23_2_s
Ska man sänka bort Mitos eller?
Hur ska man nu kunna få sålt sin Mito till ett bra pris
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|