MEKOMACKAN
Ny medlem
Ingen gnista...
Nu har jag bytt spole och cdi men fortfarande ingen gnista.....
Vad skulle ni kolla efter det??
Mmm, hoppas vi kan köra snart.3037187Haha 750 spän... kunde ju varit värre om man säger så, för troligtvis behöver jag inte byta kolven
Ja mitt "lik" står för närvarande bara utan tank så det är inte så risigt, den går o köra men den går som en gammal svettig socka...kanske inte så bra o köra med en kass ring men det blir ett måste i helgen...
Hoppas du får dina grejor och ihop den snabbt så vi kan bli några som drar till rakan
Hoppas inte.
Kan vara... Min satt i insuget till luftburken.
Som vanligt...
Biscaya Racing i Allinsås och www.geiwiz.com.
Jahopp, det var ju bra. Har tuvärr inga munstycke då jag försöker hålla mig borta från förgasarinställningar.3040617Nja, verkar vara ett stöd för reedventilen, vi är nog på rätt väg, hakade på en bil & läste av 160km/h på mätarn. Har dock fel munstycke, i våra gömmor fanns bara 155 och 192, det ena var alldeles för magert och det andra för fett, gissar att 170-175 borde vara lagom. Någon som har överblivna Dellorto 6mm munstycken 165-175?
Största skillnaden är väl egentligen att du kan få en EVO från -95, dvs. treekrade fälgar, klädd ljuddämpare och 7-växlad låda. Dom nya finns endast 6-växlade, alltså vill man helst ha en äldre.3040995Halloj alla mito åkare! Nån som vet vad det är för skillnad på en mito årsmodell 95 och en ny? Vad har det varit för uppdateringar genom åren?
Tänker mer om dom har gjort några uppdateringar på motorn?3041038Jahopp, det var ju bra. Har tuvärr inga munstycke då jag försöker hålla mig borta från förgasarinställningar.
Största skillnaden är väl egentligen att du kan få en EVO från -95, dvs. treekrade fälgar, klädd ljuddämpare och 7-växlad låda. Dom nya finns endast 6-växlade, alltså vill man helst ha en äldre.
Tänker mer om dom har gjort några uppdateringar på motorn?
Vilket år var det dom gjorde dtta tror du då?3041473Jag TROR att dom äldre hade plan kolv med en kolv ring, och dom nya har en välvd kolv med 2 kolv ringar, och en annan top, som passar de olika kolvarna.
Vilket år var det dom gjorde dtta tror du då?
Hmm är det orginal att bara ena lampan ska lysa på halvljus?
Sen när jag drar på hel så får jag ju båda men...
Hmm är det orginal att bara ena lampan ska lysa på halvljus?
Vilket år var det dom gjorde dtta tror du då?
var lag på det innan... var lika dant på min varadero men det har vi ordnat nu
Jag har en för halvljus och en för helljus...3041541Hmm är det orginal att bara ena lampan ska lysa på halvljus?
Jag har en för halvljus och en för helljus...
Så ska det vara också. Vänstra är halvljus och högra är helljus. När man sätter på helljus så slocknar halvljuset, men parkeringslampan lyser alltid.
Men om man använder "ljustutan" så lyser allting.
Ajustja, Hej igen.. jag har varit nere i småland.
Aa va bra då är det precis som på min, kom och tänkte på det där me ljuset häromdan när jag var ute och körde.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|