Alla kablar verkar bra , ingen kortis i tändlås lr dödare...
givare på magneten?? nån som bytt??
ok kolla du genom tändhatten?
Alla kablar verkar bra , ingen kortis i tändlås lr dödare...
givare på magneten?? nån som bytt??
Tjena.. är detta en strypning?
är du säker för vissa säger att det är ett slags "stöd" för reedventilerna
reedsen har stöd mot "huset" när de är stängda och mot metallbågarna när de är öppna. och ja det är en strypning
okej..ingen som vet ifall det gör mycket att "råka" ta bort den?
okej den gör inte så mycket på topp ferten då? .. kan ni typ bara släppa ut kopplingen på 2an utan att den dör med gas på typ 5-6000 ?det kan inte jag
Nej, det tror jag inte.
Jag kan släppa ut kopplingen vid 2-3000 på 4an. Jag kan tom cruisa i stan på 7an i ca 45-50blås utan att den dör. Fast det beror på min cylinder och förgasare.
Hemma efter några dagar på Beachhandbollen i Åhus.
Och cyllen och kolven låg och väntade när jag kom hem, så snart är hon back on track.
Kan berätta att avgasporten INTE såg bra ut...
Men jag ringde biscya idag o jag fick en möjlig leveranstid på 2-4 veckor...men det är ju så långt tid det tar o få grejorna men vet itne om de kanske går snabbare från geiwiz.com??
hur lång leverans tid brukar de ha? Vill abra ha ihop den så snabbt som möjligt nu...
Vet ni allihop? Mitt monster lever!!!!
Efter att ha mekat järnet sen kl.6 i morse tog jag precis premiärturen. Såååå gött!
Gött som fan.3058083Fan vad gött för dig själv så har jag varit så jävla upptagen så jag inte ens hunnit beställa grejor
Men jag ringde biscya idag o jag fick en möjlig leveranstid på 2-4 veckor...men det är ju så långt tid det tar o få grejorna men vet itne om de kanske går snabbare från geiwiz.com??
hur lång leverans tid brukar de ha? Vill abra ha ihop den så snabbt som möjligt nu...
Jofan, kommer imorron så blir väl inkörningen klar lagom tills jag ska hem. Segt att man inte får gasa nu när man är så jävla sugen.3060043Fan vad skönt! Kom hit så vi kan köra lite, då har du inkörningen klar sen också ju
Hur blev det med avgasporten nu då? mer drag eller nåt?
Gött som fan.
Köp inte från Biscaya, vet precis hur det är. Dom skjuter upp det hela tiden och skyller på problem i fabriken, med lite otur har du inte sakerna förrän sommaren är över...
Ska du endå ha en del grejjor är geiwiz att rekommendera. Jag var tveksam till att beställa därifrån också, men blev mer eller mindre tvingad eftersom det blev så mkt billigare, och det ångrar jag inte nu iaf.
Så i din sits hade jag valt geiwiz. Btw. har jag dimension 55,96 på nya kolven, dock inte orginal cylle utan Mitaka... När jag beställde kolv från Biscaya sa jag bara att jag ville ha en kolv, kan vara fel storlek som orsakat mig allt jävla besvär.
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|