Det hände aldrig för mig iaf.
Precis... Slöar jag vid växling mellan 5-6 kan den hoppa i mellanläge, men det har bara hänt nån enstaka gång.Friläge? nej, bara mellan 1&2, men, en sk falskneutral kan man få mellan alla växlar, på i stort sett alla hojjar, lättare på vissa än på andra. Men jag skulle säga att miton är ganska bra på det, halkar inte i falsk neutral så lätt, inte min iaf.
när ni så ofta snakkar om hur svårt det är att sälja en 125cc i sverige, så kom över till finland och sälj dem miton kostar här som ny ca.6000€ = 60 000 kronor så om ni begär 30 000 kronor borde det vara lätt att få såld
Min är till salu.tjena jag har planer på att köpa en hyfsat ny mito (-06-08 års modell) men jag har svårt för att hitta annonser ute på nätet, kan ni ge förslag på var det finns bra o nya mito annonser? eller är det någon här på forumet som kanske säljer sin mito? (A) svara i tråden eller skriv ett PM
Tack i förhand
Yes, dom sjukligt billiga Mitosarna verkar vara borta!
Min är till salu.
Japp!Nu passar du på
Yes, dom sjukligt billiga Mitosarna verkar vara borta!
Min är till salu.
Ingen skillnad jämför med de som tillverkades fram till -07...
tjena jag har planer på att köpa en hyfsat ny mito (-06-08 års modell) men jag har svårt för att hitta annonser ute på nätet, kan ni ge förslag på var det finns bra o nya mito annonser? eller är det någon här på forumet som kanske säljer sin mito? (A) svara i tråden eller skriv ett PM
Tack i förhand
Dom skiter i drevning, men den skall vara strypt. Dock fungerar det ofta att besiktiga ostypt...Nu ska Miton (cagiva Mito 125cc -95) in på besiktning snart & jag har gått & funderat på en sak..
Vad är det dom kollar, alltså måste den ha orginaldrevning & vara strypt osv för att gå igenom besiktningen?
/erik
Snart.Det var ett jävla ös här är i denna tråden!
Jag har i alla fall kört 100 mil nu i år!
Snart ska Miton ut på blocket, men jag vet inte vad man kan få för den, den är ju trots allt i bra skick fullt fungerande o lite annat smått o gott! När åker din ut ted?
Min är till salu.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |