Med en Hayabusamotor bakom föraren...De vete fan
View attachment 494256
Det ser ju ut bli fint väder för provkörning på lördag !
Det ser ju ut bli fint väder för provkörning på lördag !
View attachment 494266
Værvarsel time for time for 59.300, 18.096
Dagens værvarsel for 59.300, 18.096 time for time.www.yr.no
Det är för att omvända såna som dig Bosse.
Dom vet innerst inne att det är en Cake du vill ha, din mobiltelefon har tjuvlyssnat när du pratar i sömnen
Nämen! Heart aerospace flyttar sin Certification till 2028!
De skulle ju ha sin ES-30 i tjänst redan 2024! Detta var ju framtiden!
Inte någon gammal Turbopropp som SAAB 340 inte som dödar miljön och våra barnbarn möjlighet att leva på planeten i framtiden...
Det är ju flera hundra bolag som lagt handpenning och gjort affärer med Heart Aerospace!
Undrar hur det kan gå från att man tror att man kan designa ett flygplan på 3 år till att man skjuter upp det fyra år från en redan treårig utveckling.
Jag förstår ingenting! Vart är mitt elflygplan?
View attachment 494278
Precis, idag behövs ingen trackrecord alls. Man kan vara helt utan erfarenhet från en domän bara man hittar på en bra "produkt".Ja, det är ju ännu ett sorgebarn som drivits av orimliga förväntningar snarare än av riktiga framsteg, och pengar har östs in över drömmare med ett team av bra datorrenderare, baserat på luftiga löften.
Har det någonsin tidigare i historien östs så mycket pengar på så lite substans?
Jag menar när ångmaskinen uppfanns/utvecklades var man ju tvungen att visa på resultat av sin utveckling eller i alla fall tidigare framgångsrika projekt innan någon satsade pengar
Det enda jag kan komma på är Howard Huges sista projekt "Spruce Goose" eller Huges H4 Hercules, men den flög ju faktisk en gång, och han hade ju andra lyckade projekt bakom sig
Man undrar ju vad man ska göra där då? Titta på "hojarna"? Det är ju plågsamt, och lär inte leda till någon köplust.Man skulle visst inte få provköra dom enligt hemsidan.
Man undrar ju vad man ska göra där då? Titta på "hojarna"? Det är ju plågsamt, och lär inte leda till någon köplust.
Man undrar ju vad man ska göra där då? Titta på "hojarna"? Det är ju plågsamt, och lär inte leda till någon köplust.
Mingla, äta snittar och dricka billig champagne ur plastglas?
Det är ju ett "event"
Ha ha - off-topic, men fan vad kul!
Börjar närma sig sluttiden nu, alla gillar ju inte metoden att vänta till sista sekunden men undrar om det hinner komma in nåt bud som faktiskt uppnår det topphemliga reservationspriset?Bara slå till
Kvd.se - sälj och köp begagnade bilar till fast pris eller på auktion
Kvdbil är en oberoende marknadsplats för begagnade bilar. Hos oss kan företag eller privatpersoner sälja och köpa begagnade personbilar. Vårt oberoende innebär att vi arbetar för att både säljande och köpande kunder ska göra en så bra affär som möjligt.www.kvd.se
Jösses! Vill någon betala för den där styggelsen!? Jag är både förvånad och förbannad... Det gör ju ont i varenda del av hjärnan som bryr sig om formgivning och design att titta på den.Börjar närma sig sluttiden nu, alla gillar ju inte metoden att vänta till sista sekunden men undrar om det hinner komma in nåt bud som faktiskt uppnår det topphemliga reservationspriset?
View attachment 494465
(Kan tänka mig att en modell och konfiguration som är ägnad specifikt till matutkörning och som har en anmärkning på just matutkörningsmodulen är lite extra sval på marknaden.)
Jag vacklar, den hade ju en allvarlig anmärkning på "fastsättning av värmeboxen".Börjar närma sig sluttiden nu, alla gillar ju inte metoden att vänta till sista sekunden men undrar om det hinner komma in nåt bud som faktiskt uppnår det topphemliga reservationspriset?
View attachment 494465
(Kan tänka mig att en modell och konfiguration som är ägnad specifikt till matutkörning och som har en anmärkning på just matutkörningsmodulen är lite extra sval på marknaden.)
Jag vacklar, den hade ju en allvarlig anmärkning på "fastsättning av värmeboxen".
Hur fan tänker dom att jag ska kunna lösa det?
Jag får inga relevanta svar när jag lyfter problemet!
View attachment 494467
Du får sälja din Itera.Hade jag gott om plats skulle jag nog kunna tänka mig att köpa en och spara som ett slags monument över en idiotisk tidsperiod.
Man kunde ha ett slags museum tillsammans med gamla reklamartiklar från Fermenta, Framtidsfabriken, Icon medialab mm och gärna även en plastcykel från Itera.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|