duccen900ss
Sportscam.se 4 life!
Jag kan även meddela att Sportscam.se kommer ta in en mediaspelare/inspelare inom kort!
Jag kan även meddela att Sportscam.se kommer ta in en mediaspelare/inspelare inom kort!
Hur står det igentligen till med sportscam.se? Känns lite oklart och lyckades inte få svar på detta tidigare....
Är ni ett seriöst företag eller är det en form av hobbyverksamhet?
Det jag mest tänker på är garantier på era grejor, vad händer om det jag köper av er skulle gå sönder?
Finner ju INGA som helst former av vilkor på er sida...
Helt klart en berättigad fråga!
Sportscam.se har, ifrån att varit ett hobbyprojekt, vuxit sig till en allt större rörelse.
Därför har jag, Joakim ansökt om att bilda enskild firma.
Redan ifrån start har min tanke varit service/support i första hand då nöjda kunder är prioritering ett för mig.
Jag har tom hjälpt personer med diverse problem även fast de köpt sina linser ifrån andra leverantörer.
När det gäller garanti biten kommer jag iom med företagsbildandet följa konsumentköplagen samt distansköplagen.
Ni som har handlat av mig tidigare vet att man kan vända sig till mig vid eventuella problem så löser vi det på bästa sätt!
Hemsidan kommer inom en snar framtid att uppdateras med info såsom levvilkor/köpvilkor samt återförsäljare.
Tyvärr kommer även priserna öka pga de högre kostnader som blir iom företaget, men man skall ha i åtanke att Sportscams paket kommer komplett med ALLT
(utom lagringsmedia) som man behöver för att komma igång och filma!
Vissa kollegors paket saknar tex. kabel samt fast stativ.
Eeeeeeeeeeeehh!! /Fürstenhoff.
Du Fürsten.. det är så att jag fyller år på tisdag, kan inte jag få ett kamerakitt?
Är också intresserad av vad en såndär inspelningsbar mp4 kostar
YES!!
Kommer super info inom 72 timmar!!
(se bild & klart bäst på marknaden)
/Fürstenhoff.
Behövs det inget mer än Elmo SUV för att kunna spela in?
Givetvis lagringsmedia.. men ingen extra kamera?
Jäkligt drygt att man måste köpa en videkamera för att kunna spela in lite hojåkning.
blir ju lätt en 5-8k för det bara.
Fick svar från Elmo-europe, 750 euro för SUV utan minne... Så det blir inte så värst billigt. Om nu inte aktörerna i denna tråden kommer upp med ett pris som är något annat.
Men eftersom tystnad råder antar jag att intresset att sälja är lika stort som att lämna utlovad info...
Ingen som har testat Archos mediaspelare med tillhörande hjälmkamera?? iofs. hårddisk på den, men man få la packa in den lite så den pallar me lite..
inte så jäkla dyrt heller.. 4000:- drygt på pixmania
YES!!
Kommer super info inom 72 timmar!!
(se bild & klart bäst på marknaden)
/Fürstenhoff.
Tja!
Har nu en hjälmkamera från cambike som jag försöker koppla in, men det går inte. Verkar som dom missat att skicka med sladden från batteripacket till kameran och mikken.
För det ska väl vara en sladd där?
Det är något sådant som jag letar efter. Får kosta mer än annat men man slipper de där jävla banden och alla sladdarna.
Köp blir så fort jag har kortet först =)
tyvär så får vi inga svar så dem verkar inte speciellt intresserade av att sälja......
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|