Cambike eller Sportscam hjälmkamera?

Cambike eller Sportscam hjälmkamera?

• Antal röstningar
    0

duccen900ss

Sportscam.se 4 life!
Gick med
25 Jul 2003
Hoj
Ducati 848, Ducati Multistrada & KTM 400EXC
Jag kan även meddela att Sportscam.se kommer ta in en mediaspelare/inspelare inom kort! :tummenupp

Stavfelet

Team KnubbSäl
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
R1
Har en Archos 604WIFI 30Gb med hjälmkamera. Blir riktigt bra!!
Kostar väl 5000:- så har man en PVP + kamera!

the_wall

Ny medlem
Gick med
26 May 2004
Hoj
.......
Jag kan även meddela att Sportscam.se kommer ta in en mediaspelare/inspelare inom kort! :tummenupp

Hur står det igentligen till med sportscam.se? Känns lite oklart och lyckades inte få svar på detta tidigare....
Är ni ett seriöst företag eller är det en form av hobbyverksamhet?
Det jag mest tänker på är garantier på era grejor, vad händer om det jag köper av er skulle gå sönder?
Finner ju INGA som helst former av vilkor på er sida...:va

duccen900ss

Sportscam.se 4 life!
Gick med
25 Jul 2003
Hoj
Hur står det igentligen till med sportscam.se? Känns lite oklart och lyckades inte få svar på detta tidigare....
Är ni ett seriöst företag eller är det en form av hobbyverksamhet?
Det jag mest tänker på är garantier på era grejor, vad händer om det jag köper av er skulle gå sönder?
Finner ju INGA som helst former av vilkor på er sida...:va

Helt klart en berättigad fråga! :tummenupp

Sportscam.se har, ifrån att varit ett hobbyprojekt, vuxit sig till en allt större rörelse.
Därför har jag, Joakim ansökt om att bilda enskild firma.
Redan ifrån start har min tanke varit service/support i första hand då nöjda kunder är prioritering ett för mig.
Jag har tom hjälpt personer med diverse problem även fast de köpt sina linser ifrån andra leverantörer.
När det gäller garanti biten kommer jag iom med företagsbildandet följa konsumentköplagen samt distansköplagen.
Ni som har handlat av mig tidigare vet att man kan vända sig till mig vid eventuella problem så löser vi det på bästa sätt!

Hemsidan kommer inom en snar framtid att uppdateras med info såsom levvilkor/köpvilkor samt återförsäljare.

Tyvärr kommer även priserna öka pga de högre kostnader som blir iom företaget, men man skall ha i åtanke att Sportscams paket kommer komplett med ALLT
(utom lagringsmedia) som man behöver för att komma igång och filma!
Vissa kollegors paket saknar tex. kabel samt fast stativ.

Flesh

Ny medlem
Gick med
15 Feb 2006
Hoj
En snabb en!
Helt klart en berättigad fråga! :tummenupp

Sportscam.se har, ifrån att varit ett hobbyprojekt, vuxit sig till en allt större rörelse.
Därför har jag, Joakim ansökt om att bilda enskild firma.
Redan ifrån start har min tanke varit service/support i första hand då nöjda kunder är prioritering ett för mig.
Jag har tom hjälpt personer med diverse problem även fast de köpt sina linser ifrån andra leverantörer.
När det gäller garanti biten kommer jag iom med företagsbildandet följa konsumentköplagen samt distansköplagen.
Ni som har handlat av mig tidigare vet att man kan vända sig till mig vid eventuella problem så löser vi det på bästa sätt!

Hemsidan kommer inom en snar framtid att uppdateras med info såsom levvilkor/köpvilkor samt återförsäljare.

Tyvärr kommer även priserna öka pga de högre kostnader som blir iom företaget, men man skall ha i åtanke att Sportscams paket kommer komplett med ALLT
(utom lagringsmedia) som man behöver för att komma igång och filma!
Vissa kollegors paket saknar tex. kabel samt fast stativ.

Har du INGEN möjlighet att få fram minst 480linjer på dina kameror?? :confused:

Cyren

Hangaround
Gick med
15 Sep 2005
Hoj
sm570r
Du Fürsten.. det är så att jag fyller år på tisdag, kan inte jag få ett kamerakitt? :rolleyes:

Är också intresserad av vad en såndär inspelningsbar mp4 kostar

Flesh

Ny medlem
Gick med
15 Feb 2006
Hoj
En snabb en!
Du Fürsten.. det är så att jag fyller år på tisdag, kan inte jag få ett kamerakitt? :rolleyes:

Är också intresserad av vad en såndär inspelningsbar mp4 kostar

Jag fyller år på Lördag :arsele .

Jag önskar mig: Ett hjälmkamerakitt tillsamans med en inspelningsbar MP4! Fast jag skulle vilja ha ett pris på vad detta kommer att bli tillsamans?

xLnT

Ny medlem
Gick med
2 Jun 2006
Hoj
Kawasaki ZX6R -05
Behövs det inget mer än Elmo SUV för att kunna spela in?
Givetvis lagringsmedia.. men ingen extra kamera?

Jäkligt drygt att man måste köpa en videkamera för att kunna spela in lite hojåkning.

blir ju lätt en 5-8k för det bara.

Ripper

---------
Gick med
13 Oct 2005
Hoj
CRF250R
Behövs det inget mer än Elmo SUV för att kunna spela in?
Givetvis lagringsmedia.. men ingen extra kamera?

Jäkligt drygt att man måste köpa en videkamera för att kunna spela in lite hojåkning.

blir ju lätt en 5-8k för det bara.

Fick svar från Elmo-europe, 750 euro för SUV utan minne... Så det blir inte så värst billigt. Om nu inte aktörerna i denna tråden kommer upp med ett pris som är något annat.

Men eftersom tystnad råder antar jag att intresset att sälja är lika stort som att lämna utlovad info...

Flesh

Ny medlem
Gick med
15 Feb 2006
Hoj
En snabb en!
Fick svar från Elmo-europe, 750 euro för SUV utan minne... Så det blir inte så värst billigt. Om nu inte aktörerna i denna tråden kommer upp med ett pris som är något annat.

Men eftersom tystnad råder antar jag att intresset att sälja är lika stort som att lämna utlovad info...

så sant..... :va

abborro

abborro
Gick med
13 Feb 2007
Hoj
gsx-r600
Ingen som har testat Archos mediaspelare med tillhörande hjälmkamera?? iofs. hårddisk på den, men man få la packa in den lite så den pallar me lite..
inte så jäkla dyrt heller.. 4000:- drygt på pixmania

Flesh

Ny medlem
Gick med
15 Feb 2006
Hoj
En snabb en!
Ingen som har testat Archos mediaspelare med tillhörande hjälmkamera?? iofs. hårddisk på den, men man få la packa in den lite så den pallar me lite..
inte så jäkla dyrt heller.. 4000:- drygt på pixmania

nja.. Om man jæmnfør det priset med helmetcamera´s produkt så ær det dyrt! den kostar 170.99$

P.S Ær i Danmark på hockeyresa før tillfællet!

MikkE

Guest
YES!!

Kommer super info inom 72 timmar!! :yoparty
(se bild & klart bäst på marknaden)

/Fürstenhoff.

Det är något sådant som jag letar efter. Får kosta mer än annat men man slipper de där jävla banden och alla sladdarna.
Köp blir så fort jag har kortet först =)

nill0w

p3n15 xt3nd3r
Gick med
26 Jan 2006
Hoj
HRC RC213V
Tja!
Har nu en hjälmkamera från cambike som jag försöker koppla in, men det går inte. Verkar som dom missat att skicka med sladden från batteripacket till kameran och mikken.
För det ska väl vara en sladd där? :va

duccen900ss

Sportscam.se 4 life!
Gick med
25 Jul 2003
Hoj
Tja!
Har nu en hjälmkamera från cambike som jag försöker koppla in, men det går inte. Verkar som dom missat att skicka med sladden från batteripacket till kameran och mikken.
För det ska väl vara en sladd där? :va

Ge mig en bild så skall jag hjälpa dig! :tummenupp
Om du lovar att handla av mig nästa gång kan du få en av mig (i Stockholm). ;)

Joakim Lundin
www.sportscam.se

Flesh

Ny medlem
Gick med
15 Feb 2006
Hoj
En snabb en!
Det är något sådant som jag letar efter. Får kosta mer än annat men man slipper de där jävla banden och alla sladdarna.
Köp blir så fort jag har kortet först =)

tyvär så får vi inga svar så dem verkar inte speciellt intresserade av att sälja......

duccen900ss

Sportscam.se 4 life!
Gick med
25 Jul 2003
Hoj
tyvär så får vi inga svar så dem verkar inte speciellt intresserade av att sälja......

Jag kan avslöja att Sportscam kommer att få hem en mediainspelare som man även kan koppla direkt till sin tv föruppspelning!
Upllösning på 640x480 @ 25~30 bilder i sekunden • 320x240 @ 30 bilder i sekunden.
Överför till datorn med en medföljande docka och USB 2.0.
Har även en display på 2,4 tum så du kan kolla in ditt material samt annat du lägger in på den!
Pris ca 2000:- inkl moms! :tummenupp

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...