Nu har jag fått suv-cam, har inte hunnit hårdtesta den än men första intrycket är kanon! Kameran är lite större än vad jag hade önskat men DVR:en däremot är super, bra format, riktigt bra funktioner och lagom stor display.
Plus för snabbREc, gör så man direkt kan börja spela in när saker börjar hända, även plus för upplösningen på 480TVL, det är kanonupplösning jämfört med de andra bärbara lösningar jag sett och de övervakningskameror vi har på jobbet.
Kameran ska vara vattentätt så jag provade använda den i duschen imorse(fråga inte varför) och det fungerade jättebra plus att en av försäljarna på topguard sa att den är så slagtålig och robust att jag kan stå på den och det gjorde jag(Han lovade att om nåt hände skulle de ersätta kameran), jag väger ca 100kg och kameran höll!!!
Enda minuset är väl att SD-kort har en gräns på 4Gb och det blir 8h insplningar per kort, dock höggupplösta men ändå...synd att den inte klarar av SDhc.
Men annars är jag kanonnöjd, men det är bara första dagen och jag ska dra ut på klättring nästa vecka och testa den ännu mer i naturen.
Förresten, om ni ringer och pratar med killarna på TopGuard så pruta, jag gjorde det och de sänker priset lite, bättre än ingen rabatt alls...