Just flickvän Melandri är ett blickfång.
Det jag tycker är roligast är när Marco kommer in och sätter sig i sin stol, då kommer hon efter och sätter sig på knä bredvid honom, liksom för att hylla honom och visa att det är han som bestämmer.
Säkert en överenskommelse, just DÄR måste han få känna sig stor och bäst. Oavsett.
Allt är patriarkatets fel. Hon borde klippa sig kort och alltid ha pösiga jeans!Hon kanske bara älskar honom
Men Melandris dam är ju fan fantastisk. Tuttarna är ungefär lika stora som Melandris huvud och i samma höjd.
Jag har tänkt i precis samma banor, är inte han den ända föraren genom tiderna där frugan agerar paraplytjej i typ alla race? Man får känslan av att hon är en rätt krävande människa... men jag kan ju ha fel såklart.
Hans fru har följt honom sen hon var 14 år gammal, så jag är ganska säker på att hon visste vad hon gav sig in på när de inledde ett förhållande.
Jo, vid 14 års ålder brukar man ju tänka förnuftigt och långsiktigt när man väljer partner.Hans fru har följt honom sen hon var 14 år gammal, så jag är ganska säker på att hon visste vad hon gav sig in på när de inledde ett förhållande.
Visst var hon någon sorts groupie som ville få en autograf av Casey någonstans på kroppen?
Vore väl inte första gången som en tjej visar andra sidor först efter att man blivit sambo/gift. Kommer att tänka på en del av mina egna gamla kamrater som blivit förslavade
HerrSvamp: jag tror vi har olika smak gällande damer...
Jo, vid 14 års ålder brukar man ju tänka förnuftigt och långsiktigt när man väljer partner.
Många på det här forumet. Om du skulle ställa samma fråga till en population med mer erfarenhet av att vara vuxen och leva i parförhålllanden skulle ”många” möjligen bli ”ett fåtal”.Jag tycker det är lite konstigt att många påpekar att det är hennes fel att han la av.
Jo, hon var äldre flera år senare. Det brukar vara så. Men det var ju inte det du skrev och som jag svarade på:Förmodligen inte. Men hon var väl äldre när de gifte sig, så du kan somna om.
jag är ganska säker på att hon visste vad hon gav sig in på när de inledde ett förhållande
Jo, hon var äldre flera år senare. Det brukar vara så. Men det var ju inte det du skrev och som jag svarade på:
Jag tror inte för en sekund att hon var anledningen till att Casey slutade. Varför skulle hon isf ha "tillåtit" honom att fortsätta rejsa men med bilar?Jag tycker det är lite konstigt att många påpekar att det är hennes fel att han la av. Har han ingen egen vilja? En världsmästare, oavsett sport, är nog inget mähä utan envisa personer utan dess like. Men belackarna känner kanske Stoner genom sig själva.
Men Melandris dam är ju fan fantastisk. Tuttarna är ungefär lika stora som Melandris huvud och i samma höjd.
Jo, om man nu kan klassa en fjortis som groupie. Hon ville ha autografen på magen om jag inte minns fel.
Jag tycker det är lite konstigt att många påpekar att det är hennes fel att han la av. Har han ingen egen vilja? En världsmästare, oavsett sport, är nog inget mähä utan envisa personer utan dess like. Men belackarna känner kanske Stoner genom sig själva.
Många på det här forumet. Om du skulle ställa samma fråga till en population med mer erfarenhet av att vara vuxen och leva i parförhålllanden skulle ”många” möjligen bli ”ett fåtal”.
De flesta av dem som skriver här, som jag själv träffat eller vet vilka de är, är runt 40, har ett eller flera barn osv så Radare är mycket riktigt ute på en av sina alltför vanliga bärturer.Helt OT men där tror jag du har fel min vän. En vågad gissning är att snittåldern i den här delen av forumet ligger någonstans mellan 30 och 40år med gedigen erfarenhet av det motsatta könet.
P€RRA;5862612 skrev:De flesta av dem som skriver här, som jag själv träffat eller vet vilka de är, är runt 40, har ett eller flera barn osv så Radare är mycket riktigt ute på en av sina alltför vanliga bärturer.
Menade inte den här delen av forumet utan sporthoj.com som helhet....snittåldern i den här delen av forumet ligger någonstans mellan 30 och 40år med gedigen erfarenhet av det motsatta könet.
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|