Ja herregud! Vilken tur att han har lagt av så att vi inte behöver utstå sådanahär skandalscener!!Herregud. När man ser den här bilden från Australien tycker jag det är lätt att förstå att det inte passar vem som helst att vara professionell racerförare.
Tror karln vill tillbaka och mäta sig mot "ungtuppen" Marquez!
Fast jag förstår honom till viss del, om man skall köra typ 40 varv, hur smart är det då av förarna som står i 20+ position på gridden att börja med att slåss om platserna 20 - 30 redan på de inledande varven? Borde man inte vara smart och se till att försöka jaga ikapp toppen några varv (typ 20) innan man börjar sätta av varandra?
efter varenda tävlingshelg.
Herregud. När man ser den här bilden från Australien tycker jag det är lätt att förstå att det inte passar vem som helst att vara professionell racerförare.
1.47.6 körde Stoner idag.
Pole-tiden förra året var 1:44.969 och banrekordet är 1:45.589.
This morning, Casey tested a few small items on the 2013 RC213V and continued into the afternoon before switching onto the 2014 machine, the same as Dani Pedrosa and Marc Marquez tested in Aragon.Var det på 2013 eller 2014hoj?
Nej, men det var tydligen väldigt varmt i dag (30 grader i luften och 50 i asfalten) och RdP ska ha kört 1:47,0 på testen i maj.Då lät inte DePuniets 1:48.60 på Suzukin så illa ändå då.
Fixerad?
Jag gillar att diskutera saker och när Smagatusk lägger upp ett klipp med Stoner, i en tråd om Stoner, och nämner mig i sitt inlägg svarar jag
1.47.6 körde Stoner idag.
Pole-tiden förra året var 1:44.969 och banrekordet är 1:45.589.
Kul klipp.P€RRA;5865488 skrev:[video på Stoner-testet]
Utan avsikt att sänka mig till samma nivå som de som skyller Stoners pensionering på frun, kan jag ändå tänka mig att även Stoner njuter av lite så kallat KF (kärringfritt) några dagar, precis som vi dödliga.Kul klipp.
Man undrar ju varför han skulle göra det här om han inte funderar på att börja tävla igen. Han ”borde” ju ägna sig åt att etablera sin nya livsstil om det är den som gäller.
Han varken klagar eller gnäller: "Stoner säger sanningen!" *
* Gammalt SH-ordspråk.
Fast jag förstår honom till viss del, om man skall köra typ 40 varv, hur smart är det då av förarna som står i 20+ position på gridden att börja med att slåss om platserna 20 - 30 redan på de inledande varven? Borde man inte vara smart och se till att försöka jaga ikapp toppen några varv (typ 20) innan man börjar sätta av varandra?
Jag TROR dessutom att en del förare i den klassen blockar Casey för att det är just han. "Ingen jävla hojåkare skall komma in här och tro att han är något bara för att han är tvåfaldig världmästare i MotoGP."
Du och jag skulle tacka ja om HRC ringde och frågade om vi ville köra lite RC213V. Men Stoner har ju redan ägnat större delen av sitt liv åt GP-racing och en Hondaprototyp borde hetsa upp honom lika mycket som en Ford Mondeo höjer vår puls.Utan avsikt att sänka mig till samma nivå som de som skyller Stoners pensionering på frun, kan jag ändå tänka mig att även Stoner njuter av lite så kallat KF (kärringfritt) några dagar, precis som vi dödliga.
Hans KF innefattar dessutom närkontakt med RC213V. Få förunnat.
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|