Rasorblade
Ny medlem
En liten bakstänka helt klart!!!!!!
View attachment 357807
Mmm de blir nog en liten stänka... här är en bild på orginalet i kapat utförande...ganska fult Färdiga varianter av typ enduro med lykta o allt går nog bort oxå, dom är sällan särskilt snygga.
Får leta lite gamla stänkor på nån skrot tror jag... o fixa nått snyggt liknande ewans länk
Nu sitter sadeln som den ska, måste bara se till att få dit skinnet ordentligt oxå. Några tankar kring skyltens placering?? tyckte den satt rätt fint där??
Prova med framskärmen bak. Så gjorde jag på min lilla 400.
Testat redan... min skärm är väldigt smal och ful och gjord av plast.
Riktigt fin hoj du har där! snygg och clean
Kan tycka det är coolt med skylten där, men problemet är ju att den måste väl vara belyst också? Så jävla tråkigt det där, man kan ha fått till världens snyggaste hoj så måste man kasta på en bajskorv i form av en skylt
När det gäller skärm, hoppas du har billigare alternativ kring dig - jag fick betala 400:- för en gammal framskärm.. förstår inte hur man tänker som skrot där. Tänk vilken business de hade kunnat få om de fotade sina grejer och la upp dem på nätet till lite överkomliga priser. Som det är nu måste man i princip veta vilken hoj och årsmodell delen man är ute efter kommer ifrån - när det i många fall bara handlar om att den ska se rätt ut.
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|