Tänkte bara lägga in någon bild på min Hornet.
Nytt för iår är bakdrev 5kugg större samt ett guldigt Taper styre (vet dock ej hur den färgen kommer slå sig med kromigt/svart ) Har ej monterat då Hornyn står på verkstad just nu =( Hursom
Tjenare...
Vill byta baklampa och regskylt hållare ?! men vill verkligen inte modda om cykeln, utan helst om det finns något som passar som det är ??
Någon som vet ??!
Riktigt snygg den du....
Vad är det för lyse du har på? Ser jävligt coolt ut
Skönt att se Hornet tråden får lite liv igen. Är nybliven Hornet 900 ägare. Har lite planer på att modda lite nu innan våren. Byte av styre och göra om bakpartiet ligger på listan att göra. sen eventuellt polera fälgarna.. men vi får se. Lägger upp lite bilder när jag kommer hem från Jobbet.
Fortsätt sncka hornet
Grattis till en angenäm hoj!
Jag är lite nyfiken på hur mycket en hornet 900 drar milen på en höft, blandad körning, nått som du känner till kanske? Vidare så vore det intressant om man kunde få fram nån info om slip-on som är snyggt o tight draget under bakdelen/sadeln på hojen, ngn som känner till ett dylikt??
Var ju inte jag som åkte där men har ju gjort sånna ändringar som du beskrev..bara att PM:a om du undrar nått..
Handtaget baktill åkte av och där gjorde jag egna täckbrickor....ser bättre ut i verkligheten....
Väntar bara nu på våren då skall den ut och rastas
Grattis till en angenäm hoj!
Jag är lite nyfiken på hur mycket en hornet 900 drar milen på en höft, blandad körning, nått som du känner till kanske? Vidare så vore det intressant om man kunde få fram nån info om slip-on som är snyggt o tight draget under bakdelen/sadeln på hojen, ngn som känner till ett dylikt??
Den var grymt läcker. Har du bara kapat originalstänkskärmen bak eller?
Var ju inte jag som åkte där men har ju gjort sånna ändringar som du beskrev..bara att PM:a om du undrar nått..
Handtaget baktill åkte av och där gjorde jag egna täckbrickor....ser bättre ut i verkligheten....
Väntar bara nu på våren då skall den ut och rastas
Fan såg ju riktigt nice ut med bortplockat handtag
Har själv en svart -06 så det blir att göra täckbrickor på jobbet
i veckan,men mina brickor blir nog svarta
jo jag blev nöjd....handtag känns lite onödigt... skulle köpa färdiga täckbrickor men det blev för dyrt så det blev fram med Dremel och lite durkplåt..
Hur fixade du med låset bak när du kapade stänkan
Det var en speciallösning i det kittet...flyttade hela låset undertill....går nog
att göra själv.
------------------------
DPM är inte gratis direkt tror dom skulle ha 700 plus frakt.....
Kul att göra själv annars...
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |