Galen skrev:2643866Har till båda ska se om jag hittar det bara...
¨Paser skrev:2644189Har du letat färdigt snart?
Hornet fick kat 2003 har jag för mig.Blanck skrev:2649017Är rätt ny på det här med mc men går det att plocka bort katten utan att byta till slipon? Alltså fortsätta att köra med orginal. Har nyss köpt mig en hornet 600
Aragorn skrev:2686092Hej!
Någon som har lyckats att göra något åt den groteskt stora skylthållaren på Horneten?
Lemmel skrev:2686635Byt tailguard! Denna som säljs på s-racing e grymt snygg!
http://www.s-racing.se/album_cat.php?cat_id=223
Sutte och läst lite i tråden och de som slår mej är att större delen av er med hornet har bytt styre. Nu kör jag en Hornet 600 -05:a och har orginalstyret på..kan nån förklara för mej skilnaden med att ha ett annat styre ?
På den Hornet jag hade förra sommaren hade den förra ägaren monterat ett cross-styre av okänt märke. Det gör mer än vad man kan tro för utseendet. Jag tyckte att körställningen blev mycket bättre med ett bredare styre. Att byta styre är en väl investerad tusenlapp.
Kanske lite utanför men hur mycket får/kan man göra innan garantin släpper?
Styre, ruta, baken, pinnar, speglar, filter, slipon, hel ... etc
Som jag förstår det så är det ok sålänge det är honda reservdelar men har tyvärr inte garantiboken tillgänglig nu. Någon?
Sen kan man ju alltid byta tillbaka
Hej!
Någon som har lyckats att göra något åt den groteskt stora skylthållaren på Horneten?
Hej igen har suttit och kollat på lite bilder och kommit fram till att jag inte ser någon oljetrycks lampa stämmer det att det inte finns någon varningslampa för oljan
Hej igen har suttit och kollat på lite bilder och kommit fram till att jag inte ser någon oljetrycks lampa stämmer det att det inte finns någon varningslampa för oljan
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|