Jag lyckas bara få upp den ngn decimeter på 2an med koppling, men jag är inte någon stuntkung heller så
Så drevningen: 15 fram och 47 bak, bör inte vara några problem alls då?
Någon som vet någon "billig och prisvärd" onlineshop med hyffsade leveranstider som har dessa drev?
Hur blir det med toppfarten, sänks den drastiskt?
Någon decimeter på 2:an?? ut och öva,, ca 70 knyck på 2:an ett lätt tryck på kopplingen och gasa så kommer den så fint så.
Jag skulle inte dreva ner min mer än vad jag har nu, jag har ju som sagt 15 45 och jag i stort sett tappat en växel känns det som. visst den går 250 på mätaren men då är det varvstoppet på 6:an ocskå och den tvekar aldrig att ta mig dit.
Men den varvar betydligt mer vid landsvägskörning.
Så det lär väl bli lite mera skildnad om du sätter 15 47.
Btw, när vi ändå pratar om bakhjul,ni som har 600r hur tycker ni att dom är att köra på slangen med? en på mitt jobb har en och jag har testat den , superskön hoj att köra på slangen med, liten och lätt känns den mot 900:an , går upp så fint på 2:an den ocskå.
Fortfarande ingen som har sett en helsvart hornet? jag har letat som f*n,, tror det kunde blir snyggt.
Om någon är bra på ps så gör gärna en och visa mig..
Last edited: