Hondajunkie
Stoned
Dessa har lite prylar till 07-08:
http://www.ermaxuk.co.uk/pages3/dbb.php?code=1&flag=1
http://www.ermaxuk.co.uk/pages3/dbb.php?code=1&flag=1
hehe jag har redan köpt en!men inte monterat!
kan du inte ta lite bilder så man ser hur det vart ,och kanske få lite tips vad problemet va??
Jag ska ordna fram bilder under helgen.
Ett tips är att montera tailguarden utan den gamla underpanelen, så börja inte klippa sönder den. All elektronik får man lösa med lite buntband istället!
Tja grabbar. jag har monterat en lampa från en hornet 07a på min fighter.. Så nu undrar jag om ni kan hjälpa mig med en lite sak Vilken lampa är till hel o halv ljus ???
Tja grabbar. jag har monterat en lampa från en hornet 07a på min fighter.. Så nu undrar jag om ni kan hjälpa mig med en lite sak Vilken lampa är till hel o halv ljus ???
skärp dig ola!!
vinkelslip heter det
nääää ja ska inte säga nått har inte gjort nått åt min än heller!!!
Allt bra annars?!
Mvh
Johan
tjena, har du lust o ta lite närbilder på hur du löst det em skylten, jag har ett leovince rör (ganska långt)men förstår inte hur jag ska få in de sm trekanterna som du har!!!
Mvh
Johan
Har inga bra närbilder just nu. Men lägger upp den bästa jag har just nu.
Tog bort original plasten där regskylt och blinkers satt, och borrade nya hål för blinkers där plasten var fäst förut. Mitt avgas fick jag vinkla ned lite i bakkant, och upp i framkant för att rymma blinkers. Förut hade jag dämparen nästan så högt det gick = fanns inte en chans att få dit en blinkers.
Hej, en fråga till er med den nya horneten, ska motorn inte jobba på mer än 77 grader som min gör? Tycker det känns lite i underkant
Har inga bra närbilder just nu. Men lägger upp den bästa jag har just nu.
Tog bort original plasten där regskylt och blinkers satt, och borrade nya hål för blinkers där plasten var fäst förut. Mitt avgas fick jag vinkla ned lite i bakkant, och upp i framkant för att rymma blinkers. Förut hade jag dämparen nästan så högt det gick = fanns inte en chans att få dit en blinkers.
Hej, en fråga till er med den nya horneten, ska motorn inte jobba på mer än 77 grader som min gör? Tycker det känns lite i underkant
låter rätt rimligt!
kockpunkten är ju 100 grader vid normallt lufttryck
nu så är bakdelen snart klar
köpte blinkers idag!får se när det sista blir klart
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |