Man sitter betydligt högre på en Street Triple. Har aldrig kört någon, men jag skulle tro att den har betydligt bättre drag pga 3-cylindrig motor vilket ger en effektkurva som är lättare att utnyttja (behöver inte varava lika mycket).
Hej!
Nu e de grymt nära till sommaren, hade faktiskt ute hojjen på en liten liten sväng förra lördagen. Det var kallt (0 grader).
Hur som, när jag kom hem så såg jag att baklampan har gått sönder. Är bara höger del som lyser, V lyser enbart som bromsljus. Funderar på om man måste skruva ner hela bakändan för att få ut lampan eller hur går man tillväga på bästa sätt?
För det är väll så att båda halvorna ska lysa? Så att jag inte mins helt fel
Någon som vet?
MVH/ Jerker
Det är rätt simpelt faktiskt..
Bara att lossa skruvarna som sitter i glaset.. sen är de biff! Har haft ner hela bakänden flera ggr om..
Kommer dock inte ihåg vilken lamptyp det var.. Satsa på Diod-lampa annars, VRÅLSNÖGGT!
Lyllos.. här VAR de torrt och fint, trots kallt.. sen kom ju snön och ishelvetet tillbaka ju samma dag som jag tänkt hämta hem hojjen!
Är det så enkelt?
Jag hade för mig att jag lossade dom 2 skruvarna som håller glaset innan men inte fort bort det. Men då får ja försöka igen, detta var ett tag. Jag kankse missade något då.
Tack för hjälpen!
MVH
ingen som vet ventilspelet ? Tacksam för svar
Överväger lite att köpa en -05 eller -06, gärna den kopparfärgade. Frågan är bara om det över huvud taget går att köpa sprayburkar med den färgen? Tänkte fixa en magspoiler och säkert rensa bakenm och jag vill att det ska matcha. Vill gärna köpa färg så jag kan lacka om dem själv vid behov, tror säkert att både magspoiler och undertray kan slitas rätt hårt efter ett par års grusstänk.
Att hitta färgkoden är nog inga problem, men går det sen att få tag på rätt färg?
Gå in till en lackerare med koden så blandar han till rätt färg utifrån den. Går att få på sprayburk.Att hitta färgkoden är nog inga problem, men går det sen att få tag på rätt färg?
Honda lär ha eller kunna fixa men kostar nog. Du kan nog glömma biltema. Lätt fetaste lacken! Har en själv som jag troligen ska sälja i vår/sommar och köpa en större hoj istället.
Hej!
Jag har precis köpt min första hoj och det blev en Honda cb600f Hornet från 2003.
jag tycker att original utseendet är underbart men jag vill bara göra om bakdelen..
kan någon ge mig lite info om hur jag kan utföra detta utan att förstöra allt?
jag vill få bort hela plast biten bak för blinkers o reg skylten.
men hur får jag bort allt eftersom det sitter en lås enhet på blast biten.
jag har hittat en baklyckta som har integrerade blinkers samt en liten skylt hållare.
jag e öppen för förslag om ni har andra idéer hur man kan förbättra prestanda/utseende
Hej!
Jag har precis köpt min första hoj och det blev en Honda cb600f Hornet från 2003.
jag tycker att original utseendet är underbart men jag vill bara göra om bakdelen..
kan någon ge mig lite info om hur jag kan utföra detta utan att förstöra allt?
jag vill få bort hela plast biten bak för blinkers o reg skylten.
men hur får jag bort allt eftersom det sitter en lås enhet på blast biten.
jag har hittat en baklyckta som har integrerade blinkers samt en liten skylt hållare.
jag e öppen för förslag om ni har andra idéer hur man kan förbättra prestanda/utseende
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|