Tack!najs!
har själv slämgt på crosstyre nu andra backspeglar och fick hem nytt arsle från s-racing som ska monteras inom kort!
får se om man slänger upp lite kort ja me när det är klart!
Min HISS lampa blinkar när hojen är avstängd, vad jag vill minnas så har den inte gjort det förut.
Om det inte skall vara så, vad kan problemet då vara?
Och en annan grej, min reservlampa börjar inte lysa när det är dags att vrida om kranen, vad kan felet där vara?
mvh
Andreas (novice)
Min HISS lampa blinkar när hojen är avstängd, vad jag vill minnas så har den inte gjort det förut.
Om det inte skall vara så, vad kan problemet då vara?
Och en annan grej, min reservlampa börjar inte lysa när det är dags att vrida om kranen, vad kan felet där vara?
mvh
Andreas (novice)
Nu står nya pärlan i garaget och vilar... hämtade en Hornet -07 idag *glad-som-ett-barn-på-julafton*
Någon som vet om vindrutan, som finns som tillbehör, hjälper något nämnvärt?
alltid kul med bilderVindrutan gör viss skillnad, inte som dag & natt men helt klart en förbättring.
När jag provkörde hojjen så fanns ingen ruta, men på den 07á jag köpte satt det stora lull-lull paketet på med bla. rutan, finns pkt. från Honda med typ Hugger, Ruta, Kåpa över passagerarkutsen samt ev. ngt mer för ett antal tusingar.
Kan damma upp bilder på min om du vill se mer.
bilder
Behövs det ett helsystem för att få lite mer ljud, eller räcker det med slip-on?
Någon som har tips isf? Leo Vince GP?
Tog en bild på pärlan idag... ( hmmm.... "pärlan"... man kanske måste döpa den till något... )
Tjenare!
Har just gått ifrån 125 cc klassen till 600 cc och har nu skaffat mig en Hornet 600 S.
Min fråga är kanske lite dumm...men ändå..: På Hornet S är det ju den modellen som har den fula framkåpan, går det att ta bort allt det och sätta en "vanlig" lykta där utan hinder?
Ha det gött!
Nu står nya pärlan i garaget och vilar... hämtade en Hornet -07 idag *glad-som-ett-barn-på-julafton*
Någon som vet om vindrutan, som finns som tillbehör, hjälper något nämnvärt?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|