Nja den plånboken kommer jag aldrig att ha, men en första generationens Fireblade för rimliga pengar intressant.Är du väldigt avis så vet jag en RC45 med få mil som blir till salu - men den kräver en tjock plånbok
Nja den plånboken kommer jag aldrig att ha, men en första generationens Fireblade för rimliga pengar intressant.Är du väldigt avis så vet jag en RC45 med få mil som blir till salu - men den kräver en tjock plånbok
Inte för att jag någonsin kommer ha råd, men skulle vara intressant att se annonsen när den dyker upp.Är du väldigt avis så vet jag en RC45 med få mil som blir till salu - men den kräver en tjock plånbok
Tror inte att han vill annonsera, men skall hälsa på om en vecka eller två o höra om han bestämt sig.Inte för att jag någonsin kommer ha råd, men skulle vara intressant att se annonsen när den dyker upp.
Hur fick du en tankslapper, vad hände?@Tadao Baba snyggt! Gillar tröjan
Det roligare är att jag har haft just exakt en sådan hoj, när jag var... 19 år tror jag. Slutade med en tankslapper på E4an på väg till Stockholm. Det blev att åka ambulans
Sedan har jag lite videos från tiden på flygfält där jag gjorde wheelies på 6:e växeln. Vilka minnen det poppade upp av att se din tråd
Hoppas vi möts på vägarna, tänker skaffa hoj i år
Lägg upp på youtube och dela med dig!@Tadao Baba snyggt! Gillar tröjan
Det roligare är att jag har haft just exakt en sådan hoj, när jag var... 19 år tror jag. Slutade med en tankslapper på E4an på väg till Stockholm. Det blev att åka ambulans
Sedan har jag lite videos från tiden på flygfält där jag gjorde wheelies på 6:e växeln. Vilka minnen det poppade upp av att se din tråd
Testa en sån här hoj så får du reda på det ganska så snabbt hahahaHur fick du en tankslapper, vad hände?
Jag har tyvärr aldrig haft möjlighet att prova en sån även om jag skulle vilja!Lägg upp på youtube och dela med dig!
Testa en sån här hoj så får du reda på det ganska så snabbt hahaha
Tack! Jo jag har kollat på RRC, dels den restaureringen på VFRn men även på annat. Mycket underhållande kanal och alltid lär man sig något!Instämmer i hyllningskören; fasen vad fint det blir!
Har du förresten koll på RRC restorations på youtube? Han har precis avslutat en übernogrann renovering av en VFR400R. Om du mot förmodan skulle behöva inspiration alltså.
Ja visst är det en snygg tröja , skön är den också, så jag kommer absolut köpa fler när du orkar.@Tadao Baba snyggt! Gillar tröjan
Mmm, jag känner igen det där, den hade en sådan tendens när man släppte ner framhjulet i 200+@Tadao Baba snyggt! Gillar tröjan
Ajajaj, va fan Geva!Mmm, jag känner igen det där, den hade en sådan tendens när man släppte ner framhjulet i 200+
View attachment 495395
framhjulet var plötsligt i luften i några hundra meter. Sen var inte hjulbasen korrekt på hojen, så den landade snett. Vi skyller på det. Och sen tror jag inte det hjälpte att framgafflarna läckte och hade slut på olja i princip.Hur fick du en tankslapper, vad hände?
Menar du att hjulbasen är kort på den modellen, eller hade det hänt något?framhjulet var plötsligt i luften i några hundra meter. Sen var inte hjulbasen korrekt på hojen, så den landade snett. Vi skyller på det. Och sen tror jag inte det hjälpte att framgafflarna läckte och hade slut på olja i princip.
Ja det hjälpte ju helt klartMenar du att hjulbasen är kort på den modellen, eller hade det hänt något?
Det är inte original rör, och det var så som detta effektrör såg ut som nytt.Med tanke på den generella finishen och den typ av hoj som det rör sig om, förvånar det mig att en så viktig del som avgasröret får simpel matt-svart-sprayfärg.
View attachment 495482
Man behöver inte vara ett proffs eller ha tillgång till dyra verktyg för ett mer värdigt utseende.
Jag är övertygad att det blir kanon, oavsett vad du väljer! Jag hoppas verkligen att få se den i sommar!Det är inte original rör, och det var så som detta effektrör såg ut som nytt.
Jag har originalkrökarna och ett avgasrör som ligger och väntar, och kanske sätter jag dit det?! Blank svart istället.
Men att putsa och polera upp kröken på den här hojen blir det inte, det är ingen custom.
Det var alltså det man på flygspråk kallar PIO?Ja det hjälpte ju helt klart
Mmm, säkert...Det är inte original rör, och det var så som detta effektrör såg ut som nytt.
Jag har originalkrökarna och ett avgasrör som ligger och väntar, och kanske sätter jag dit det?! Blank svart istället.
Men att putsa och polera upp kröken på den här hojen blir det inte, det är ingen custom.
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|