Tack för tipset Mr Moto! Jag har redan en bakdel som är hel och fin, men annars hade jag absolut slagit till.Den här ligger ju till salu på detta forum! Men nu har du väl redan en ytterst okapad bakskärm? Men jag tänkte jag tipsar iaf. Lär ju vara lite sällsynt med sådana.
https://www.sporthoj.com/annonser/id/10579
Äsch, vad det bara du jag förväntade mig att se en läcker Fireblade.Hur går det för dig?
Så om jag inte ska åka bana med Bladen så borde S21 funka bra för väg? Jag kommer inte busa eller ta för stora risker när jag åker med hojen ändå.S21 är ett par generationer gamla nu. Senaste är S23 (finns nog inte i 16"). Men, det är fortfarande bra däck, särskilt jämfört med vilka däck som var aktuella när hojen var ny.
M9RR är modernare och ska du köra bandagar så värmer de upp fortare.
Undrar om inte BT46 också finns i 16" Jag har BT45 fram på GSX'en
Tack för input! Det blir nog S21 eller BT016, hyfsat bra pris och kommer nog bli perfekt för vad jag ska ha hojen till.S20, S21, S22. Både landsväg och bandagar. 80 till 160hk och aldrig varit missnöjd.
Men, jag funderar på M9RR nästa gång. Eller S23.
Förlåt…Äsch, vad det bara du jag förväntade mig att se en läcker Fireblade.
Hade varit lite fundersam på hur gamla däcken du får i handen faktiskt är. S21 är en åtta år gammal däckskonstruktion, nytillverkas den verkligen nu? Finns ju en anledning till att de är billiga tänker jag jag…Så om jag inte ska åka bana med Bladen så borde S21 funka bra för väg? Jag kommer inte busa eller ta för stora risker när jag åker med hojen ändå.
Har du åkt på S21 däck?
Tanken är också lackat blå och vit, resten är dekaler! Jag har kämpat hårt för att behålla original dekaler på hela hojen!En fundering jag har, är allting lackat i vitt (bortsett från framskärmen då) och sen är det dekaler?
Tack för kul och lärorik tråd!!Fantastiskt jobb du lägger ner på hojen och resultatet är imponerande, minst sagt!!
Jag har en likadan som jag håller på med och undrar om du har nåt tips på hur man "klämmer" dit gummit på backspeglarna mot kåpan. Jag har försökt med allt men det är precis som gummit är för kort. Jag kanske har några taskiga kopior!??
Kollade däcken på min (också 16” fram). Sitter S21 fram. Det betyder att det däcket har jag kört på i vått och torrt i x antal hundra mil och varit nöjd. Håller på att meka iordning min efter nåra års stillastående. Tror att det var andra gången jag köpte dessa, hemskt nöjd med grepp och slitstyrka (uppemot 1000mil vill jag minnas). Minns inte om det var just S21, men det borde det varit..Tack för input! Det blir nog S21 eller BT016, hyfsat bra pris och kommer nog bli perfekt för vad jag ska ha hojen till.
Tack för input! Det kanske blir ett par sånna då. Jag kommer inte busa allt för mycket med hojen, så dessa borde räcka.Kollade däcken på min (också 16” fram). Sitter S21 fram. Det betyder att det däcket har jag kört på i vått och torrt i x antal hundra mil och varit nöjd. Håller på att meka iordning min efter nåra års stillastående. Tror att det var andra gången jag köpte dessa, hemskt nöjd med grepp och slitstyrka (uppemot 1000mil vill jag minnas). Minns inte om det var just S21, men det borde det varit..
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|