Tadao Baba
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 4 Dec 2022
- Hoj
- -16 Aprilia Tuono V4 Factory -92 Honda CBR900RRN -96 Ducati 916 Biposto -97 Honda Castrol Team Supersport
Jag väntade 16 år!! Ta bara tag i det, måla golvet och lite ny färg på väggarna gör så mycket och kostar inte skjortan.Riktigt snyggt. Vilket år som helst nu ska jag prioritera upp och ta tag i mitt garage också.
Vad är det för fabrikat på inredningen? Tycker många tillverkare ser likadana ut, oavsett om det är Biltema, Jula eller PELA, men jag kan tänka mig att det är en viss skillnad på kvalitéten.
Jag kollade runt ganska mycket, Biltemas tyckte jag var för litet, allting var liksom mindre i bredd, djup och höjd.
kollade även på de lite dyrare varianterna, men såg att det var samma som Julas ”proffs” variant, fast 15-20 tusen billigare.
Jag tror mitt Jula system kostade 25tkr, och jag är mycket nöjd med kvalitén! Inga svordomar när jag satte ihop det, och lätt att hämta på deras lastkaj. Kan varmt rekommendera deras.
Jag ska ta en kik och se om där finns något, men det jag söker efter nu är isåfall kåpor som ser bättre ut än dom jag redan har. ?Sorry tänkte inte på den nya H2
Jag har ur modellen som hette kawasaki 750 mach 4 h2 från 1972
Jag har inte kollat jätte mycket på cbr900 grejer men det kan vara värt att kolla ifall du saknar något
Men jäklar vilken fin renovering du gör