Gröön
Trivs på banan!
Skam den som ger sig!
Jag känner ingen press alls...
Jag är mer nervös att öppna denna tråden och erkänna att idag var ännu en misslyckad dag då hon inte var där Jag börjar ge upp hoppet nu va
Fan!! Här händer ju ingenting! Nästan så man känner sig frestad av att lägga upp en tråd om den söta blondinen nera på min lokala ICA, och mina trevande försök med det motsatta könet
Jag känner ingen press alls...
Jag mer nervös att öppna denna tråden än jag var första gången jag klev upp på scen med bandet som 13åring och vi hade repat in klyschigaste låten ever... Eller den gången när jag var 14 och vi skulle spela på musikdirekt, och jag skulle sjunga med... eller första gången jag klev upp på scen och skulle sjunga...
Eller den gången då vi spelade bronsmatch i en cup i hockeyn, jag va målvakt, och efter två perioder, det va en cup så de körde bara två perioder, i alla fall, efter två perioder, sudden death och sedan straffar, tredje straffen släpper andra lagets målvakt in och för att vinna var jag tvungen att rädda den tredje och avgörande straffen på mig...
Jag är mer nervös att öppna denna tråden och erkänna att idag var ännu en misslyckad dag då hon inte var där Jag börjar ge upp hoppet nu va
:såga :såga :såga
Your fate is sealed.
Drysen-Pysen, har du kollat om dom har några lediga jobb där på ICA MAXI?
Så får han jobbet...som det sen visar vara hennes tjänst för att hon slutat
Hahaa.....och hon startar en "Den blyga killen på MAXI"-tråd på något häst eller hundforum
Så får han jobbet...som det sen visar vara hennes tjänst för att hon slutat
Ok. Här händer inte mycket. Vem av oss ringer ICA Maxi och tar reda på vad den där tjejen heter? Finns det nån här med ett uns skådespelare i sig?
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari