Cheyen på Maxi

Vill hon ligga?

• Antal röstningar
    0

Furis

Är det något jag e bra på så är det allt
Gick med
26 Feb 2007
Hoj
Mv Agusta F4 & En Monkeybike med 150cc motor
Jag känner ingen press alls...

Jag är mer nervös att öppna denna tråden och erkänna att idag var ännu en misslyckad dag då hon inte var där :gråta Jag börjar ge upp hoppet nu va :(

sluta ljuga du har ju frågat ut henne ju :7peta hon ville inte va:näsblod

Lugn

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
S1000RR, KX450SR
....DU....ÄR...JU....HELT....VÄRDELÖS....PÅ....ATT....RAGGA....

Nu blir jag snart besviken på dig. Hade det inte varit för avståndet och tidsskillnaden så hade jag bjudit ut henne bara för att jävlas med dig... Jobba lite nu då.

Fegis.

grillchirre

Bryt mönstret...
Gick med
15 Jan 2008
Hoj
SV1000S -06
Mycket att ragga på om han inte inte ens kommer i kontakt med henne.

O där i ligger problemet, hör upp Drysen, du har fått massvis med tips om hur du ska gå tillväga för att HITTA henne. Just do it!
Känns meningslös numer att gå dit o kika varje dag, uppenbarligen så har hon slutat/tagit ledigt ett tag framöver! :huvet

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
Fan!! Här händer ju ingenting! Nästan så man känner sig frestad av att lägga upp en tråd om den söta blondinen nera på min lokala ICA, och mina trevande försök med det motsatta könet :näsblod

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Jag känner ingen press alls...

Jag mer nervös att öppna denna tråden än jag var första gången jag klev upp på scen med bandet som 13åring och vi hade repat in klyschigaste låten ever... Eller den gången när jag var 14 och vi skulle spela på musikdirekt, och jag skulle sjunga med... eller första gången jag klev upp på scen och skulle sjunga...

Eller den gången då vi spelade bronsmatch i en cup i hockeyn, jag va målvakt, och efter två perioder, det va en cup så de körde bara två perioder, i alla fall, efter två perioder, sudden death och sedan straffar, tredje straffen släpper andra lagets målvakt in och för att vinna var jag tvungen att rädda den tredje och avgörande straffen på mig...

Jag är mer nervös att öppna denna tråden och erkänna att idag var ännu en misslyckad dag då hon inte var där :gråta Jag börjar ge upp hoppet nu va :(

Hädan efter skall du gå under namnet "Frankenstein". Killen som blev rädd för det monster han själv skapat. :fakta

Du kommer att ha byggt upp så mycket press nu så imorrn när du knallar in på Maxi och hon faktiskt sitter där i kassan efter en "bad hair day" så kommer du bara stå där med en dreggel-sträng från mungipan, för att sjunka ihop till stående fosterställning, slita upp gylfen med all kraft du kan förmå och sedan i ett skjut betäcka henne med din mjölke.

Sen är det bara att skjuta sig i ansiktet med ett handeldvapen för att undgå skammen.
Your fate is sealed.

Juice

Only Joos
Gick med
8 Aug 2005
Hoj
Z750 -04
Drysen, hon kanske bara sommarjobbade där...om hon inte har semester... Du får väl fråga hennes kollegor!

vogge

Say Whaaat
Gick med
28 Oct 2007
Hoj
Kåtemma 990, R6 Banskrot.
nej nej var inte meningen att pressa dig vi bara bryter ner dig för att bygga upp dig till den perfekta maxi bruds raggaren. föresten hade hon ingen namnskyllet?

Hur gick de med bandystraffen?

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Ok. Här händer inte mycket. Vem av oss ringer ICA Maxi och tar reda på vad den där tjejen heter? Finns det nån här med ett uns skådespelare i sig?

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...