Gröön
Trivs på banan!
Skam den som ger sig! 

Jag känner ingen press alls...
Jag är mer nervös att öppna denna tråden och erkänna att idag var ännu en misslyckad dag då hon inte var därJag börjar ge upp hoppet nu va
![]()
Fan!! Här händer ju ingenting! Nästan så man känner sig frestad av att lägga upp en tråd om den söta blondinen nera på min lokala ICA, och mina trevande försök med det motsatta könet![]()
Jag känner ingen press alls...
Jag mer nervös att öppna denna tråden än jag var första gången jag klev upp på scen med bandet som 13åring och vi hade repat in klyschigaste låten ever... Eller den gången när jag var 14 och vi skulle spela på musikdirekt, och jag skulle sjunga med... eller första gången jag klev upp på scen och skulle sjunga...
Eller den gången då vi spelade bronsmatch i en cup i hockeyn, jag va målvakt, och efter två perioder, det va en cup så de körde bara två perioder, i alla fall, efter två perioder, sudden death och sedan straffar, tredje straffen släpper andra lagets målvakt in och för att vinna var jag tvungen att rädda den tredje och avgörande straffen på mig...
Jag är mer nervös att öppna denna tråden och erkänna att idag var ännu en misslyckad dag då hon inte var därJag börjar ge upp hoppet nu va
![]()
Drysen-Pysen, har du kollat om dom har några lediga jobb där på ICA MAXI?
Så får han jobbet...som det sen visar vara hennes tjänst för att hon slutat![]()
Hahaa.....och hon startar en "Den blyga killen på MAXI"-tråd på något häst eller hundforum![]()
Så får han jobbet...som det sen visar vara hennes tjänst för att hon slutat![]()
Ok. Här händer inte mycket. Vem av oss ringer ICA Maxi och tar reda på vad den där tjejen heter? Finns det nån här med ett uns skådespelare i sig?
Video: Bike nr 4 med Yamaha R9
I nästa nummer av Bike, nr ... |
|
![]() |
Årets MC-stipendiater utnämnda
Mc-stipendiet är Svedeas bi... |
![]() |
Fira motorcykelns dag 3 maj
Den 3 maj firas Motorc... |
![]() |
Motorcykelns dag firas 3 maj
Den 3 maj 2025 fi... |
![]() |
Sex nya mc-stipendiater utnämnda
Mc-stipendiet är Svedeas bi... |
![]() |
Triumph redo för terrängen
Inför 2025 lanserar Triumph... |
![]() |
Dags för hjälmbytarvecka
En mc-hjälm är färskvara oc... |
![]() |
ACEM: Låt inte motorcyklar bli en del av handelskriget
Som svar på USA:s beslut at... |
![]() |
Vi ska provköra Yamaha MT-07 med automatlåda – vad vill du veta?
John är snart på väg till S... |
![]() |
ExploreBike: Offroadkurs för äventyr
I vår lanseras offroadträni... |