Cheyen på Maxi

Vill hon ligga?

• Antal röstningar
    0

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
jag röstade "vem fan vill ligga med dig" :tungan

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Alternativt så ställer du dig med mopeden utanför personalentrén ungefär 15 minuter innan hon slutar, i med neutralen och sen ligger du på varvstopp tills hon kommer ut. Sånt gillar de, tjejerna.
När hon väl kommit ut så börjar du göra erotiska juckrörelser fram och åter på sadeln. Fäll upp visiret (om du inte har korvätarhjälm) och spela med tungan.

Om hon mot förmodan skulle hålla hårt i sin handväska och gå sin väg så misströsta icke! Hon gör det för att spela svårfångad. Lägg dig med mopeden ca 10 meter bakom och följ efter henne! Sånt gillar de, tjejerna.
Går hon till ställen där du inte kan åka så tveka inte att följa henne till fots. Hon vill bara se att du inte är en kille som ger upp. :tummenupp

m.eriksson

Redneck prostitute
Gick med
25 May 2006
Hoj
Ny 2009
För några år sen så var det en riktig puma som jobbade på Max här hemma, riktigt fin... mm..

en kväll efter krogen gick jag dit, klart som fan jobbade inte hon då, så jag lämnade mitt nummer till hennes arbetskamrat, 2 dagar senare fick jag ett sms, vi träffades, sen låg vi, resten är historia :tummenupp

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Med tanke på att det var Drysen som frågade ska vi gissa på medlidande?

Näe, cheyerna på Maxi här är trevliga med mig, så dom är nog tvingade till det av arbetsledningen eller nåt.

Men kör på Drysen, man måste våga för att få ligga!

Men hon är lite mer trevlig än de andra flickorna i kassorna lick-som...

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Kör på taktiken att om du frågar dig själv om du ska göra nått så ska du göra det!

Henco_norr

#91 Bott & Pro superbike
Gick med
26 Jul 2006
Hoj
Rc8R, Sx450F, Vivaro Buss å en Dodge
Kör den raka varianten.. be henne komma till glassdisken, ta upp två glassar å ge den ena till henne, går det bra så har ni nu klarat av förspelet.. Sen frågar du bara om du får torrchocka henne i tvåan...

Starfighter

Oansvarslös
Gick med
22 Dec 2005
Hoj
Honda CBR600, KTM 690 Enduro R
Tjöp ett paket kondomer, och be henne skriva sin adress och när hon slutar på baksidan av paketet. Klart!

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
"Snabbköpskassörskan i kvarteret där jag bor, hon är så vacker och min kärlek är så stor. Jag går och handlar flera gånger varje dag - hon tar betalt och jag känner mig så glad!" - ha den låten i mp3-spelaren och truddelutta nästa gång och se om det ger en reaktion. Om inte annat lär väl andra kunder få sig ett gott skratt :tummenupp

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
Innerst inne vill du det :fakta :slicka :brynad

Hur jobbar dom i kassan på Maxi? Tror ni hon är kvar? Annars kanske man skulle gå och köpa nånting... :gnissla

Jag tror att hon ler åt dig för att hon är en sol & vårare, först snor hon din oskuld & sedan dina smutsiga kalsonger, och när hon sedan drar så står du där ensam & naken med en grankotte uppstoppad i ändtarmen.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jag tror att hon ler åt dig för att hon är en sol & vårare, först snor hon din oskuld & sedan dina smutsiga kalsonger, och när hon sedan drar så står du där ensam & naken med en grankotte uppstoppad i ändtarmen.

Hur många gånger har det hänt dig egentligen?
Det låter som du har enorm erfarenhet av just det....

EmiliosFantomen

Guest
Har en "kompis" som fått ligga med "willys-, statoil-, shell-tjejen".

Klart hon vill

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Är du kass på att ligga måste du börja handla på en annan butik sen, för det ryktet kommer ju att spridas bakom mjölkdisken...

Hur kul är det sen när du måste betälla käk på postorder?

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Drysen>> Nej, nix, nope. Hon en enkom ute efter dina pengar (logiskt, hon jobbar ju som kassörska)

Hur många gånger har det hänt dig egentligen?
Det låter som du har enorm erfarenhet av just det....

Det är en Sköfvde-grej. Du kommer aldrig förstå...

Lugn

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
S1000RR, KX450SR
Fanns det inte en tråd om en annan blyg stackare som ville ha hjälp med en tjej i kassan på ICA? Är det samma tjej, månne??

Nån med för mycket fritid får leta upp tråden...

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Kör hårt, fråga om henne nummer.:tuttar Du ska ju ändå flytta så om det skiter sig så kommer du i fortsättningen ändå bo 47 mil därifrån.

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...