Cheyen på Maxi

Vill hon ligga?

• Antal röstningar
    0

Furis

Är det något jag e bra på så är det allt
Gick med
26 Feb 2007
Hoj
Mv Agusta F4 & En Monkeybike med 150cc motor
Nästa gång du handlar skriver du ditt nummer på baksidan av kvittot och ger tillbaka det och ler och ser oskyldig ut...

Ja jag vet att du vill skriva: Ligga? efter nummret men detta skall du icke göra...då får du aldrig ligga me henne

downtownoslo

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2008
Hoj
Letar!
Nästa gång du handlar skriver du ditt nummer på baksidan av kvittot och ger tillbaka det och ler och ser oskyldig ut...

Ja jag vet att du vill skriva: Ligga? efter nummret men detta skall du icke göra...då får du aldrig ligga me henne

Det låter helt ärligt som nåt som faktiskt kan funka; om, med betoning på OM hon nu är det minsta lilla attraherad av dig. Om hon frågar "vill du ha kvittot?" så tar du det lite nonchalant, skriver ditt nummer på det med en penna som du trixar ( http://www.youtube.com/watch?v=LTik_YpDHYM ) upp ur fickan - sen säger du "Jag vill att du ska ha det" med ett leende.. Du lämnar då bollen på hennes planhalva och alla brudar vill ju som alla vet ha full kontroll :tuttar :yoparty

Lär dig också att skriva ditt nummer cleant & snabbt, det ska inte se ut som en bläckpenna har kastspytt över hela kvittot... :tummenupp
Lycka till.

Hagster

Miles high.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hon vill ligga, Maxibrudar är sugna av naturen. Avverkade ett par kassabrudar och praktikanter när jag jobbade på Maxi...

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Alternativt så ställer du dig med mopeden utanför personalentrén ungefär 15 minuter innan hon slutar, i med neutralen och sen ligger du på varvstopp tills hon kommer ut. Sånt gillar de, tjejerna.
När hon väl kommit ut så börjar du göra erotiska juckrörelser fram och åter på sadeln. Fäll upp visiret (om du inte har korvätarhjälm) och spela med tungan.

Om hon mot förmodan skulle hålla hårt i sin handväska och gå sin väg så misströsta icke! Hon gör det för att spela svårfångad. Lägg dig med mopeden ca 10 meter bakom och följ efter henne! Sånt gillar de, tjejerna.
Går hon till ställen där du inte kan åka så tveka inte att följa henne till fots. Hon vill bara se att du inte är en kille som ger upp. :tummenupp
Snigelspår direkt:
[YOUTUBE-ID]vWXvfvZw3os[/YOUTUBE-ID]

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
gixxah sevenfifteh
Det roliga med pollen är ju att inga av alternativen utesluter de andra. :3freak

Det låter helt ärligt som nåt som faktiskt kan funka; om, med betoning på OM hon nu är det minsta lilla attraherad av dig. Om hon frågar "vill du ha kvittot?" så tar du det lite nonchalant, skriver ditt nummer på det med en penna som du trixar ( http://www.youtube.com/watch?v=LTik_YpDHYM ) upp ur fickan - sen säger du "Jag vill att du ska ha det" med ett leende.. Du lämnar då bollen på hennes planhalva och alla brudar vill ju som alla vet ha full kontroll :tuttar :yoparty

Lär dig också att skriva ditt nummer cleant & snabbt, det ska inte se ut som en bläckpenna har kastspytt över hela kvittot... :tummenupp
Lycka till.

En annan sak som "alla vet" är att brudar hatar fegisar. Så be om hennes nummer/mailadress eller skit i det! :)

downtownoslo

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2008
Hoj
Letar!
Det roliga med pollen är ju att inga av alternativen utesluter de andra. :3freak

En annan sak som "alla vet" är att brudar hatar fegisar. Så be om hennes nummer/mailadress eller skit i det! :)

Så sant.. Men det är nog inte många cheyer tycker killar som raggar på maxi är så jävla heta heller.. Och att fråga efter mailadressen leder nog ingenstans förutom att du möjligtvis får se hennes urringning på webcam... Men då ska du vara jävligt smooth.

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
Handla lite stekig mat för 2 och fråga när hon slutar och säg bara att maten står klar.

Furis

Är det något jag e bra på så är det allt
Gick med
26 Feb 2007
Hoj
Mv Agusta F4 & En Monkeybike med 150cc motor

Lycka till.

Det funkar:fakta jag har gjort det två gånger och fått napp båda gångerna, fick dock bara göka med ena cheyen, hon jobbade på Max (hamburgerkedjan)
:tuttar (nej hon va inte tjock)

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
Det bästa du kan göra är att gå fram till henne i kassan med en luva på huvet och kuken i handen och säga "DET HÄR ÄR ETT RÅN!!!" sen drar du av dig luvan och säger: "Jag bara skoja!" och småler lite granna...

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Enklast är ju att ge henne mitt nummer. Då blir det garanterat ligga.

Jag kan lägga in ett gott ord åt du.

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Hoj
-
Börja med att bjuda ut henne. Tackar hon nej tar du reda på var hon bor, sätter dig på pass och överfaller henne i nåt mörkt skogsparti. Kvinnor gillar målmedvetna män som inte är rädda för att ta för sig.

Dominator-Rocks

Guest
Åk och tjacka ett par stålmannenkalsonger, sen drar du hem och laddar bergsprängaren med Begees, övar in lite schysta moves :banana :banana när dom sitter så kletar du in dig i en liter matolja och drar till Maxi och dansar för cheyen ;)

Lycka till!

[YOUTUBE-ID]CuebK6SzEfA[/YOUTUBE-ID]

Dom här passar nog dit "packet" :blah

Last edited:

J.F.S

Hojlös.. :'(
Gick med
8 Jul 2005
Hoj
är såld..
Fanns det inte en tråd om en annan blyg stackare som ville ha hjälp med en tjej i kassan på ICA? Är det samma tjej, månne??

Nån med för mycket fritid får leta upp tråden...

Jopp, det fanns en sån vill jag minnas. Dålig repris alltså eftersom det inte bidde nåt :ligga: den gången heller.

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0