Cheyen på Maxi

Vill hon ligga?

• Antal röstningar
    0

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Meee faaan. Jag kommer inte ha några pengar kvar snart och måste snatta.

men om du snattar får du ju inte prata med henne iallafall:dummer
eller du tänkte bara gå fram och vråla "jag tar den här!"?:hihi

Dominator-Rocks

Guest

Han kan sno någe dyyyrt, springa förbi cheyen Å BAH kolla här då jevla brudjävel jag snor den här sterIon för 2500:- :eek:utlaw

Tjejer gillar outlaws :nicka

Då får han ligga DireKct!

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Ame fan, nu får du lägga in en move. Vi dör ju(h) av spänning här.

Gå in o chöp en fin blomma, sen pröjsar du i hennes kassa och lämnar den till henne.

Phatta vad hon kommer vilja ligga sen! :cdevil

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Gå in o chöp en fin blomma, sen pröjsar du i hennes kassa och lämnar den till henne.

hmm... bra idé! gå in, plocka en schnygg blomma, betala i hennes kassa och så bara gå. när hon sen hejdar dig, typ "du glömde din blomma!", så bara svarar man "nej, jag bara lämnade den hos dess nye ägarinna:)". då jääävlar smälter hon ska du se:D

Dominator-Rocks

Guest
hmm... bra idé! gå in, plocka en schnygg blomma, betala i hennes kassa och så bara gå. när hon sen hejdar dig, typ "du glömde din blomma!", så bara svarar man "nej, jag bara lämnade den hos dess nye ägarinna:)". då jääävlar smälter hon ska du se:D

Eller sno någa ännu dyrare typ en åkgräsklippare puttra förbi och varva saaatan !:yoparty

BAH, äru kåt nu brudjevel!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Eller sno någa ännu dyrare typ en åkgräsklippare puttra förbi och varva saaatan !:yoparty

BAH, äru kåt nu brudjevel!

haha, vilket jävla val av flyktfordon!:hihi åkgräsklippare...:hihi

"bah shit, snutjääävlarna vinner på me'! :panik :D

annars kan man ju alltid köra en ragge:

[YOUTUBE-ID]yureOqpvIas[/YOUTUBE-ID]

sånt gilla'rom, cheyerna:fakta

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2

Blomma har jag redan funderat på! Fungerar kvittomovet och vi träffas kör jag blomma som nästa move! Hon var ju inte där idag, inte när jag vad där i alla fall. Men det är en ny dag imorrn :yoparty

Dominator-Rocks

Guest
Blomma har jag redan funderat på! Fungerar kvittomovet och vi träffas kör jag blomma som nästa move! Hon var ju inte där idag, inte när jag vad där i alla fall. Men det är en ny dag imorrn :yoparty

Varför dissar du mina förslag för? :gråta

Lugn

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
S1000RR, KX450SR
Fanns det inte en tråd om en annan blyg stackare som ville ha hjälp med en tjej i kassan på ICA? Är det samma tjej, månne??

Nån med för mycket fritid får leta upp tråden...

ok, här är den...
ICA-tjejen

Ska du snatta rekommenderar jag att du plockar ner en fläskfilé i ena byxbenet och går förbi hennes kassa långsamt med ett malligt leende på läpparna... :D

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Hon sitter ju i kassan...alltså lyssnar hon inte på radio. Hon fördriver tiden med att fäkta bort idioter som tror att de ska få napp bara för att de skriver fåniga nummer på ett kvitto. :mattias

ultimate_TF

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2005
Hoj
...
Hoppas på lyckad jakt imorgon. :tummenupp

Det är nog bäst att tillkännage sig själv på nått sätt. Så båda vet vilken den andra är. Annars kommer den oundviklga kommentaren när man träffar henne ute på krogen när man ska ta kontakt: Jobbar inte du på Maxi? :gnissla

Furis

Är det något jag e bra på så är det allt
Gick med
26 Feb 2007
Hoj
Mv Agusta F4 & En Monkeybike med 150cc motor

yeah han kör på min metod :banana
han kommer lätt att få ligga

crossniklas

Scooterbög
Gick med
27 Feb 2005
Hoj
SR172
Klart du grejjar det!

Har själv vart på Volvo i Solna två dagar i rad, dock inte av samma anledning utan behöver delar. Första gången när man betalade så var den söta damen otroligt trevligt, andra dagen gick man en bit förbi, halv ovetande och sejjen hälsar glatt.... Vahetere...ehh... ere ligga mån tro?! :brynad

Tjejen som jobbar där lär ju bli sprängkåt om jag skulle säga att jag kör lätt rostig Volvo 745, dvs man kan jufsa i baksätet samtidgt som jag drar fram en flaska hembränt från golvet. Kille + sliten Volvo + Volvo-jobbar-tjej = :Liggah? :fakta

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Ja, vi killar är ju bara för schöna. Om en tjej säger ett ord för mycket tror vi genast att vi ska få stöta våra väldiga köttlansar i hennes rosa slits. Men hur ofta händer det egentligen? Dom kanske bara vill mejka conversation? Om man ser snäll ut kanske dom vågar prata lite för att samla mod och självförtroende nog att ge sig på den härliga WT-killen dom egentligen vill ha. Han med rakat huvud, tatueringar och vissa psykotiska drag, ni vet.

Vill en brud ligga så är hon i alla fall bara billigt trash som förmodligen skulle ha luggit med vem som helst. Usch!

crossniklas

Scooterbög
Gick med
27 Feb 2005
Hoj
SR172
Ja, vi killar är ju bara för schöna. Om en tjej säger ett ord för mycket tror vi genast att vi ska få stöta våra väldiga köttlansar i hennes rosa slits. Men hur ofta händer det egentligen? Dom kanske bara vill mejka conversation? Om man ser snäll ut kanske dom vågar prata lite för att samla mod och självförtroende nog att ge sig på den härliga WT-killen dom egentligen vill ha. Han med rakat huvud, tatueringar och vissa psykotiska drag, ni vet.

Vill en brud ligga så är hon i alla fall bara billigt trash som förmodligen skulle ha luggit med vem som helst. Usch!

Man kanske borde raka huvudet också, dessutom kanske komplettera med tribals? :va

Jackis

Guest
Fråga massa med ordet LIGGA, så blir hon totalt insöad på det ordet och tänker inte på något annat :tungan

Var LIGGer bröd-avdelningen ? :confused:
Är det jobbigt att LIGGa vaken om nätterna och tänka på mig ? :confused:
Är det många LIGGister som handlar här ? :confused:
LIGGer det nån bankomat i närheten ? :confused:

När det snurrar i ögonen på henne så frågar du
Vill du LIGGA ?? :tuttar ......ja altså i kurvan när då åker båge med mig ? :yoparty

Plan B... är nog det där med åkgräsklipparen som Dominator-Rocks sa :tummenupp
Var ju en kille som snattade en mc på Maxi (se länk)
www.aftonbladet.se/nyheter/article2015945.ab

Kan han - så kan du.
Lycka till.......med snipan asså :)

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Om inte annat kanske han får kramas lite med någon trevlig vakt. :yoparty
[YOUTUBE-ID]l8CEzILvtg8[/YOUTUBE-ID]

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...