Cheyen på Maxi

Vill hon ligga?

• Antal röstningar
    0

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
NU HAR VI VÄNTAT LÄNGE NOG

Som trådstartare är det ditt förbannade ansvar att någonting börjar hända i den här frågan. Det här börjar mer oh mer lukta skandal & fiasko!

:mad: Man blir förbannad:mad:

För i helvete! :mad: Jag springer ju på Maxi stup i kvarten men hon är ju fan aldrig där! :mad:

På allvar, ta tag i nån som jobbar i butiken, beskriv tjejen och fråga var hon är och när hon jobbar för hon skulle "kolla upp en grej åt dig, sa hon igår".
Hur svårt ska det vara?

Men det finns ju många blonda cheyor på Maxi! Hur ska den som jag pratar med veta vem jag menar! Fast, det kanske skulle funka...

Jag kan säga att hon inte var där nu heller!! :gråta Och så är det sista dagen på jobbet med, sen kan jag inte springa in till Maxi på varje ledigstund och kolla ifall hon är där :(

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Eller så släpper du det. Det finns ingen "den rätta" och "kärlek vid första ögonkastet" och sån skit. Nu är du iofs ung, så du kanske måste leva och lära, men efter 30 får du fan vara glad om du hittar nån du kan tolerera.

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
För i helvete! :mad: Jag springer ju på Maxi stup i kvarten men hon är ju fan aldrig där! :mad:

Hon har läst på sporthoj att det är en galning som stalkar henne. Hon är skrämd! :mad: Fixa annan approach!

Eller så släpper du det. Det finns ingen "den rätta" och "kärlek vid första ögonkastet" och sån skit. Nu är du iofs ung, så du kanske måste leva och lära, men efter 30 får du fan vara glad om du hittar nån du kan tolerera.

:rofl

Last edited:

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2

Sant.

Jag har iofs ett erbjudande att åka och hälsa på en flicka som jag höll på lite med för några år sen i Ljungby på måndag, hon kanske är i liggbehov annars. Men kassacheyen vore ju ändå kul...

Furis

Är det något jag e bra på så är det allt
Gick med
26 Feb 2007
Hoj
Mv Agusta F4 & En Monkeybike med 150cc motor
Sant.

Jag har iofs ett erbjudande att åka och hälsa på en flicka som jag höll på lite med för några år sen i Ljungby på måndag, hon kanske är i liggbehov annars. Men kassacheyen vore ju ändå kul...

du bluffar...

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Sant.

Okej. Men om du "höll på" med henne för "några år sedan" (när ni var vadå? fjorton?) så kan hennes kroppsliga proportioner ha svällt explosionsartat. Köp för fan inga grisar i säcken. Åk dit, inspektera. Är hon inom specifikationerna, så får du känna av om hon "bara vill vara kompis", vilket brukar innebära att hon ska spela ut två eller flera killar mot varann. Kan hon inte hålla sina små tassar borta från dig är det bäst du laddar upp med gummi. Hon är en jävla hora. Okej?

Furis

Är det något jag e bra på så är det allt
Gick med
26 Feb 2007
Hoj
Mv Agusta F4 & En Monkeybike med 150cc motor
Jag kan berätta för er hur det gick till när Drysen första gången träffade den blonda kassörskan.
Drysen va på maxi och handlade en fryst bakeoff pizza modell XL, ett sex-pack folköl och en dosa general portion, han lassade upp grejerna på bandet och såg den snygga kassörskan och blev jätte nervös
Hon drog förbi pizzan, ölen och snuset och kollade upp på drysen och sa

Kassörskan: Du är singel va?
Drysen: emh ja, hur visste du det?
Kassörskan: Du är så jävla ful

Det ända han uppfattade var att hon frågade om han var singel och tror nu att han ska få ligga...

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Ännu ett visdomens ord från Eder lagkapten Dreggel:

"Det spelar ingen roll hur söt, välformad, villig och läcker hon är - det finns alltid nån annan snubbe som fullständigt spyr av avsmak på hennes tjat." :fakta

Mattias, känner du oxå att vi är lite som föräldrar åt de här hormonstinna ungdomarna?

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Mattias, känner du oxå att vi är lite som föräldrar åt de här hormonstinna ungdomarna?

Ja, lite faktiskt. Men jag antar att man måste göra alla misstag själv innan man fattar. Kvinnosyn i korrekt form har mycket gemensamt med forna tiders häxprocesser.

Lite visdomsord att ta med sig ut i vuxenlivet:

Vill hon ligga med dig? Det är för att hon vill ligga med alla.

Vill hon inte ligga med dig? Det är för att hon har fullt upp med att ligga med alla andra.

Vill hon "bara vara kompis"? Du är ett redskap i hennes maktspel.

Vill hon vara ihop med dig? Hon är uppenbarligen mentalsjuk. Alternativt vill hon bara prova att köra sitt maktspel på bara en man i taget.

I ett förhållande:

Vill hon "hitta sig själv"? Nej, hon vill hitta nån annan. Eller har redan hittat honom.

Om du är trött på att hon verkar ointresserad och ställer henne mot väggen, säger hon "jag vet inte vad jag vill"? Åhjo, det vet hon. Hon vet inte hur fan hon ska bli av med dig utan att få alltför mycket skuldkänslor. Hon är orolig att inte lyckas mörka den/de nya killar(na) hon redan bjudit in i snibban.

crassappeal

Pillar...
Gick med
16 Oct 2006
Hoj
KTM 690 SMC -10

Ja, lite faktiskt. Men jag antar att man måste göra alla misstag själv innan man fattar. Kvinnosyn i korrekt form har mycket gemensamt med forna tiders häxprocesser.

Vill hon inte ligga med dig? Det är för att hon har fullt upp med att ligga med alla andra.

Vill hon vara ihop med dig? Hon är uppenbarligen mentalsjuk. Alternativt vill hon bara prova att köra sitt maktspel på bara en man i taget.

I ett förhållande:

Vill hon "hitta sig själv"? Nej, hon vill hitta nån annan. Eller har redan hittat honom.

Om du är trött på att hon verkar ointresserad och ställer henne mot väggen, säger hon "jag vet inte vad jag vill"? Åhjo, det vet hon. Hon vet inte hur fan hon ska bli av med dig utan att få alltför mycket skuldkänslor. Hon är orolig att inte lyckas mörka den/de nya killar(na) hon redan bjudit in i snibban.

så jävla kaaaaall..

Last edited:

Ludenben

Med lem
Gick med
9 Aug 2006
Hoj
zx9r -99

I ett förhållande:

Hehe, bitter?

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Är det värt att springa dit igen?

Ja. Om inte annat så ser vi andra ett nyhetsvärde i det. Det finns bara SÅ många roliga filmklipp på nätet.

Om inte annat så finner vi ett nöje, likt en nickande bonde som ser en fjolårskalv springa in i elstängslet första gången, att se unga killar göra bort sig fullständigt. Publikt dessutom.

Last edited:

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Jag höll på att glömma den bästa!
"Jag uppfattade inte att vi var ihop!" Jag hade nog aldrig hoppats komma undan med en sån fånig ursäkt. Har man träffats dagligen i en månad kan man nog misstänka att den man träffar tror att man är ihop. Eller måste man skriva nån sorts kontrakt?

Edit: Den här var väldigt utelämnande, kände jag. Vad naiv jag var! Nåja, jag har lärt mig nu.

Edit 2: Jag vet att den är gammal och sliten, men man KAN faktiskt inte lita på nån som blöder i en vecka utan att dö.

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept