...inte så stora tuttar...
Jag fixar en mailadress dit så att vi här på SH kan hjälpa dig i din quest.
Är hon med på den här bilden?
Är det värt allt jobb då? Eller är hon i åldern där du kan förvänta dig tillväxt den närmsta tiden?
Den här tråden är den bästa uppfinningen sen skivat bröd.
Fast jag kom på idag när jag va in där och kollade lite så insåg jag att det är fan lite svårt att få en uppfattning om storleken på tuttarna när de har sina maxi-tröjor på sig.
Drysen, du tycker inte själv du börjar bli lite "sjuklig"? hur är självuppfattningen?
Men alltså... Jag känner ju ett sånt grupptryck nu från alla här på SH så nu måste jag ju fixa nummret till henne minst ju
Men alltså... Jag känner ju ett sånt grupptryck nu från alla här på SH så nu måste jag ju fixa nummret till henne minst ju
Jag kan berätta för er hur det gick till när Drysen första gången träffade den blonda kassörskan.
Drysen va på maxi och handlade en fryst bakeoff pizza modell XL, ett sex-pack folköl och en dosa general portion, han lassade upp grejerna på bandet och såg den snygga kassörskan och blev jätte nervös
Hon drog förbi pizzan, ölen och snuset och kollade upp på drysen och sa
Kassörskan: Du är singel va?
Drysen: emh ja, hur visste du det?
Kassörskan: Du är så jävla ful
Det ända han uppfattade var att hon frågade om han var singel och tror nu att han ska få ligga...
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|