Cheyen på Maxi

Vill hon ligga?

• Antal röstningar
    0

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Ja, det MÅSTE du faktiskt.. :yoparty :tummenupp

Muhahahahhahahaha!!!

Så blivit nå ligga eller?

Annars dödar vi dig !!!! :mad:

:rolleyes:

Förfan! Dra ut kuken ur röven och gör en mooove nu! :arsele

:gråta Sluta pressa mig! :gråta

Drysen Citat:
Btw, killen med snett hår som står till höger snett bakom korta tjejen i kjol i mitten är en rolig filur :D

Rolig filur :confused:
Ingen är rolig utan anledning :va
Antingen stöter han på dig :arsele eller så är han sambo med snäckan som du stöter på :mad:

Han är en rolig filur därför att när man står och funderar på vad man ska köpa så kommer han och ger en massa tips på ett roligt sätt, sen vandrar han vidare till nästa person som ser fundersam ut.

Drysen:
Är det hon ?

www.maxironneby.se/Default.aspx?pageid=2268&sm=1376

Hon ser rätt het ut :tummenupp Verkar som hon brännt håret med hårfönen eller nått....

Ne inte hon, fast hon ser rätt bra ut faktiskt.

Maxi öppnade för sju minuter sedan. :tuttar

seså har du hunnit tid än?? :7peta

Jag tar nog ledigt idag. Det är dåligt väder. Det är inget bra tecken. Eller nåt.

:pannkyss såså, har du inte insett att "grupptryckarna" lever ut sina egna fantasier genom dig, det är därför de vill ha progress. De lever skittråkiga liv utan action what so ever. Tagga ner tempot lite, äre meningen så korsas vägarna igen. Jobbar man i byn lär man gå ut i byn. -byt jaktmark :tummenupp Håll inte på att ränna på samma ställe, då missar man alla andra områden med god jaktlycka :)

Men jag ska ju flytta om 1 månad! Saker måste hända snabbt! Sen så är mitt liv också väldigt tråkigt. Så här mycket action har det inte varit på minst två år...

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Seså va en man nu och knyt säcken på den här tråden :tuttar

Furis

Är det något jag e bra på så är det allt
Gick med
26 Feb 2007
Hoj
Mv Agusta F4 & En Monkeybike med 150cc motor
:gråta Jag kanske svänger förbi... kanske... jag ska ju ändå nästan åka förbi... nästan...

Säg inte mer än du behöver, ju mer du öppnar munnen desto lättare för henne och se hur desperat du är:tummenupp

ciparn

Medlem
Gick med
20 Oct 2005
Hoj
MT-09 SP , BMW R100 scrambler
Det här har fanemej varit den bästa tråden på länge.

kom på mig själv här nu...
vi som sitter och uppdaterar denna tråden på en lördag har fan inget liv.

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Snart ringer jag själv till Maxi och fixar hennes nummer. Med så här mycket jobb/tid och pengar utlagda för ett nummer måste hon vara one-of-a-kind, minst sagt!

//H

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Fast det här inledande skedet är inte alls lika spännande som tiden efter han har fått komma till och tror att allt är frid och fröjd. Kanske börjar han till och med att skriva i vad fick dig att le-tråden hur mycket han och hans flickvän älskar (AAAAAAHAHAHAHA!!!) varann. Sen, max tre veckor senare har han gjort sin första tentamen i livets hårda skola. Då kan man börja ana spår av mattiasism i hans inlägg. Det är då han är en av oss.

Sopa. Man gör sig av ju av med dem innan de skaffar sig en ny. "Förhållanden" är helt klart överskattade sålänge de varar mer än max två-tre dagar.

Dessutom, är det killen som dumpar tjejen står de där hulkandes över att de blev ägda med sin egen medicin :fakta

Edit: Om du inte fått framsteg så ringer JAG till den där jävla maxibutiken och tar reda på hennes nummmer nästa rast jag har.

Last edited:

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Sopa. Man gör sig av ju av med dem innan de skaffar sig en ny. "Förhållanden" är helt klart överskattade sålänge de varar mer än max två-tre dagar.

Dessutom, är det killen som dumpar tjejen står de där hulkandes över att de blev ägda med sin egen medicin :fakta

Edit: Om du inte fått framsteg så ringer JAG till den där jävla maxibutiken och tar reda på hennes nummmer nästa rast jag har.
Vad drömde du efter det?

ultimate_TF

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2005
Hoj
...
Okej, nytt förslag till kontakt:
Langa upp lite fläskfilé och andra goa grejer på bandet. Samtidigt pratar du i din mobil/låtsas prata i mobilen. Hälsa på henne när hon scannar in dina varor. När du är säker på att hon hör säger du något i stil med:

"Nej jag vet inte vart vi ska gå ut ikväll? Xxxxx eller xxxx kanske?"

Konstpaus

"Vänta jag frågar den (snygga) kassörskan."

Till henne: "Vart hade du tänkt gå ut idag?"

Alternativ på vad hon svarar och fortsättning:

Alternativ 1
Hon: *Fniss* Jag är bara 17 så jag kan inte gå ut *fniss*
Du: Okej, men då kan du komma hem till mitt lilla chateau och dricka vin istället. *Till mobilen* Du vi struntar i utgång, hej.
Hon: *Fniss* *Ohörbart snack* *Fniss*
Resultat: Nummeravslut och hon kommer hem och får smaka på flskfilén. :gnissla

Alternativ 2
Hon: *Fniss* Jag vet inte, kasnke till xxxx. *Fniss*
Du: Låter bra, då syns vi där *Blink blink*
Resultat 1: Ni träffas på utestället. Du är full som ett as för allt det spelade självförtroendet du hade på Maxi är bortblåst på grund av bist på manus. Du sluddrar fram något i hennes öra, tar na på brösten, från en örfil och spyr på hennes minikjol.
Resultat 2: Ni träffas på utestället och du fortsätter med spelet från Maxi och hon smälter som solen i smörsken. :yoparty

Alternativ 3
Hon: *Inget fniss* Skit i det du!
Du: *Skamsen blick, tittar ner i golvet, betalar de 457,50 för allt onödigt du köpte för att imponera och går hem till fröken höger*
Resultat: Varierande på din teknik.

BostonGurka

Bannad
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Anonym
Men ska det vara så svårt?

Du frågar henne om hon vill gå på bio!

Svarar hon "Ja" är det bara att köra på. (Men fy bubblan för dig om du inte
"går ut för att köpa mer popcorn" och rapporterar till oss!)

Svarar hon "Nej" säger du bara "Bra, det vill inte jag heller!" eventuellt med
hänvisning till att hon är för ful.

corn.gif

Last edited:

Jackis

Guest
Drysen, vad händer :confused:
Jag skall snart iväg på födelsedagskalas :födelseda och vet inte om dom har internet :skitdator
Vill se lite uppDATEring :)

Ekerholm

Guest
Alternativt så ställer du dig med mopeden utanför personalentrén ungefär 15 minuter innan hon slutar, i med neutralen och sen ligger du på varvstopp tills hon kommer ut. Sånt gillar de, tjejerna.
När hon väl kommit ut så börjar du göra erotiska juckrörelser fram och åter på sadeln. Fäll upp visiret (om du inte har korvätarhjälm) och spela med tungan.

Om hon mot förmodan skulle hålla hårt i sin handväska och gå sin väg så misströsta icke! Hon gör det för att spela svårfångad. Lägg dig med mopeden ca 10 meter bakom och följ efter henne! Sånt gillar de, tjejerna.
Går hon till ställen där du inte kan åka så tveka inte att följa henne till fots. Hon vill bara se att du inte är en kille som ger upp. :tummenupp

jag tycker att du ska göra som dreggel säger... tror att det skulle funka fint... kör hårt nu då... jag väntar med spänning på hur detta slutar... men ronneby är väl inte så jävla stort? så någon som du känner borde väl veta vem hon är... vem vet hon kanske är i fjollträsk det är ju pride festivalen nu ju..

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...