Cheyen på Maxi

Vill hon ligga?

• Antal röstningar
    0

tvålen

Sporthojsnörd
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
XL650V, GSXR600, GSXR750
Ska jag komma ner och fikcsa hennes nummer till dig LR?

Dags att komma till skott snart! :skått :mad:

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Antingen sitter han o slickar sina sår eller så är det en massa ligga, det första mer troligt ;P

Dominator-Rocks

Guest
Nu har jag fått nog av dig!
[YOUTUBE-ID]Ih82RVyauU8[/YOUTUBE-ID]

Do something :mad: :mad: :mad:

Tussilago

Jesus died so we could ride!
Gick med
1 Jul 2007
Göteborg(Tyvärr under ett gäng nötter som går inom
Hoj
GSX-R1000 K6
Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!

Loggar in bara för att kolla detta (jag vet.. Patetiskt!) och så har det inte hänt något!!

Kom igen nu!! Annars kommer det sluta med att jag åker till nån Maxi här i Gbg och raggar upp någon själv! Och då är det ditt fel att min fru blir sur!

Last edited:

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Idag har jag varit deprimerad, så idag har jag bara spelat Test Drive Unlimited som förövrigt är det sämsta spelet jag någonsin spelat. Imorgon ska jag ner till stan och sätta in min lön på mitt konto och ska springa in på Maxi i samma veva.

Tewdie

Medlem
Gick med
19 Nov 2006
Hoj
Kawa 636 -03
Idag har jag varit deprimerad, så idag har jag bara spelat Test Drive Unlimited som förövrigt är det sämsta spelet jag någonsin spelat. Imorgon ska jag ner till stan och sätta in min lön på mitt konto och ska springa in på Maxi i samma veva.
Och sätta in den stora stöten?!?

Även om du normalt sett hade bangat, så måste du nu tänka på alla som följer dina framsteg här... Vem vet, att döma av intresset i tråden lär du inte bli långlivad om du inte tar tag i det här snart. :hihi

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Och sätta in den stora stöten?!?

Även om du normalt sett hade bangat, så måste du nu tänka på alla som följer dina framsteg här... Vem vet, att döma av intresset i tråden lär du inte bli långlivad om du inte tar tag i det här snart. :hihi

Jag har ju försökt sätta in den stora stöten enda sen i onsdags! :4skrika Men hon har ju inte varit där! Så nu har jag ju sprungit till Maxi med jämna mellanrum och köpt massa saker jag inte behöver! Fan om hon inte är där imorrn! :mad:

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Fixar du det här blir jag member #1 i Drysen fanclub :fakta

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Jag har ju försökt sätta in den stora stöten enda sen i onsdags! :4skrika Men hon har ju inte varit där! Så nu har jag ju sprungit till Maxi med jämna mellanrum och köpt massa saker jag inte behöver! Fan om hon inte är där imorrn! :mad:

Du får ställa dig på loppis och sälja av under tiden. Till loppispriser! :fakta Sen går du in på MAXI, köper ett packe kådisar och slänger på bandet framför henne och hojtar: "Ska vi dejta?" :kåtbock

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Spara kvittona efter allt du tjöper där i jakten på henne. Sen visar du henne kvittona och säger:
"Det här hade jag fått trycka en polsk städtant i 2:an för, så nu får du fan ställa upp på jufs!"

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
KTM 625 SMC ¤ KTM 250 SX-F ¤ KTM 125 SX ¤ Ch-Racing WSM & en liten söt Ten7
Spara kvittona efter allt du tjöper där i jakten på henne. Sen visar du henne kvittona och säger:
"Det här hade jag fått trycka en polsk städtant i 2:an för, så nu får du fan ställa upp på jufs!"
fan, de där kan ju funka?:fattartil

om inte, gå till äckeltanterna i kassorna brevid och upprepa..de är ju alltid nått, eller?:gnissla

Furis

Är det något jag e bra på så är det allt
Gick med
26 Feb 2007
Hoj
Mv Agusta F4 & En Monkeybike med 150cc motor

Varför kommer lönen inte in på kontot direkt?:hihi

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...