Annars kommer det sluta med att jag åket till nån maxi här i Gbg och raggar upp någon själv! Och då är det ditt fel att min fru blir sur!
Och sätta in den stora stöten?!?Idag har jag varit deprimerad, så idag har jag bara spelat Test Drive Unlimited som förövrigt är det sämsta spelet jag någonsin spelat. Imorgon ska jag ner till stan och sätta in min lön på mitt konto och ska springa in på Maxi i samma veva.
Och sätta in den stora stöten?!?
Även om du normalt sett hade bangat, så måste du nu tänka på alla som följer dina framsteg här... Vem vet, att döma av intresset i tråden lär du inte bli långlivad om du inte tar tag i det här snart.
Jag har ju försökt sätta in den stora stöten enda sen i onsdags! Men hon har ju inte varit där! Så nu har jag ju sprungit till Maxi med jämna mellanrum och köpt massa saker jag inte behöver! Fan om hon inte är där imorrn!
Spara kvittona efter allt du tjöper där i jakten på henne. Sen visar du henne kvittona och säger:
"Det här hade jag fått trycka en polsk städtant i 2:an för, så nu får du fan ställa upp på jufs!"
fan, de där kan ju funka?Spara kvittona efter allt du tjöper där i jakten på henne. Sen visar du henne kvittona och säger:
"Det här hade jag fått trycka en polsk städtant i 2:an för, så nu får du fan ställa upp på jufs!"
Idag har jag varit deprimerad, så idag har jag bara spelat Test Drive Unlimited som förövrigt är det sämsta spelet jag någonsin spelat. Imorgon ska jag ner till stan och sätta in min lön på mitt konto och ska springa in på Maxi i samma veva.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|